کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

دکلمه شاهکار موهایت

سلام به دوووووووووووووووووووووووووستای خوووووووووووووووووووووووووووووووبم


بعد از یکسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال سکوت


دکلمه جدیدی رو منتشر کردم



هه هه اصلا کلا من این واژه " منتشر " رو دوووووووووووووس دارم


اول از هرچی از طرفدارای با وفای وبلاگم که همش منتظر دکلمه جدیدم بودن و نظر لطفشون رو به دکلمه قبلی من داشتن


تشکر میکنم


و بعدش عذر خواهی ازینکه دیر شد



روی شعر این کار خیــــــــــــــــــــــــــلی خیلـیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کار کردم


یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک ماه


دوستای خوبم شعر این دکلمه رو خودم نوشتم که البته بخش عمده ای از شعر رو از ناب ترین اشعار طبیعت که تا بحال


ساخته شده گرفتم و با شعر خودم ترکیب کردم 


و در نهایت با صدای خودم منتشرش کردم به صورت دکلمه


اگه گفتین اسمش چیه ؟



اسمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــست

 

  
   


خوشحال میشم که دانلود کنید و گوش بدید و نظرات قشنگتونو در موردش بگید


با توجه به اینکه از سیستم خونگی استفاده کردم جهت ضبطش خیلی روش کار کردم که به بهترین شکل و کیفیت،خروجی


پیدا کنه خلاصه روی واژه به واژش فکر کرردم و روی ثانیه به ثانیش کار کردم ... و البته جا داره تشکر ویژه کنم از علیــــــــــ امیدوارم ارزش زحمتی رو که  واسش کشیدم داشته باشه 




3 تا لینک دانلود رو پایین میذارم  از هر کدوم از لینک ها دوس داشتید میتونید دانلود کنید ... حس میکنم زیبا در اومده ...



اسم دکلمه : شــــــــــــــــــــــــــــاهکار موهایتــــــ


حجم دکلمه : 4 مگابایت


گویند : خودم


شعر : از خودم و با کمک از برترین اشعار ساخته شده


موسیقی : موسیقی متن یک فیلم هالیودی


لینک اول ( مستقیم ) :                  



لینک دوم :


( کلیک  چپ کنید رو واژه " دانلود " بعدش یه صفحه جدید باز میشه تو اون صفحه اگه چند ثانیه صبر کنید سمت راست از بالا صفحه آیکن سبز رنگ  DOWNLOAD 4/92MB ظاهر میشه که با کلیک چپ بر روی اون اتوماتیک دانلود شروع میشه ) 

لینک سوم :

( با کلیک چپ بر روی واژه " دانلود " صفحه جدیدی باز میشه و کلیک میکنید بر روی " دریافت فایل " که بعدش اتوماتیک دانلود میشه)


       

نظرات 66 + ارسال نظر
مژی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

باید اعتراف کنم دکلمت خیلی خیلی محشره عالی شده.
آفرین

زینب پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

سلام !

عید گذشته تون مبارک !

من اینو دان بنمودم..اما اگه یادت باشه بنده کارشناس ارشد تحلیلات دکلمه هستم !

با توجه به این قضیه فعلا نظری نمی دم تا بعدا به دقت ده بار گوشش بدم و ایرادات و نقات مثبتشو بهتون گزارش بدم !

ولی بی شوخی سری اول همینطوری که گوشش دادم قشنگ بود..! البته من اینطوری متوجه نمی شم..باید حتما به گوشی گوشش بدم تا تک تک صداها رو بررسی کنم !

الان یکمی از جوگیری بذار دربیام..!

پ.ن : من نمی دونم چرا اما بلاگسکای برای من فلفل شده !!
یه صفحه ی روسی میاره به جای صفحه ی اولش !
که به روسی نوشته این سایت برخلاف قوانین روسیه س در نتیحه فلفل میشه ! نه جان من شنیده بودی روسیه هم بیاد یه سایت ایرونی رو فلفل کنه اونم این مدلی ؟

اعصاب برام نذاشته...تا دیروز با کروم باز می شد ولی امروز با کروم هم باز نمیشه !

شماها باهاش مشکلی ندارین ؟
من فکر می کردم تنظیمات پروکسیم ریخته بهم . اما هرچی چک کردم چیزی تغییر نکرد !

فکری به ذهنتون نمی رسه عایا ؟
کمک !!

یوهووووووووووووووووووووووو مرررررررررررررررررسییییییییی
پس من منتظرماااااااااااااااااااا
نگا کن اون مشکل ماله پروکسیت و یا ف ی ل ت ر شکنته مطمئن باشه
آی خدا بلاگ اسمای دیونمون کرده خیلی ایراد داره ورژن جدیدش تو یاداشتای جدید
نگا کن تو نمیدونی وقتی میخوای پاسخ یه نظرو بدی از کجا میتونی شکلک تو نظره بذاری ؟

زینب پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

سام !
درست شد !

فک کنم می خواسته من یکمی به تو غر بزنم تا سالم بشه !

به خدا این بلاگسکای خل شده واسه من ! مدیراشم که هیچ وقت جواب نمی دن نامردا !

یوهوووووووووووووووووو خب خدارو شکـــــــــــــــــــــــــر

یلدا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://3991.blogfa.com/

سلام داداشی شما به بزرگواری خودت ببخش این اشتباهات پیش میاد .


خواهش میشه ه ه ه ه ه ه

یلدا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://3991.blogfa.com/

سلام داداشی ببخش من نتونستم گوش بدم اخه تازه ویندوز و عوض کردیم برنامه دانلود ندارم . اگه پیدا کردم حتما گوش میگیرم و نظرمو میدم هر چند که با اینکه الان هنوز گوش نگرفتم میدونم عالیه

مرررررررررررررررررررررسی ایشکال نداره ه ه ه ه ه

زینب پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

هعی ! من همچنان با وبم مشکل دارم !

خواستم بگم من یه دور دقیق گوشش دادم و اونطوری که باید منو راضی نکرد !

میشه متنشو برام بذاری ؟ می خوام بخونمش...!
و البته آهنگ خامش رو بشنوم ! :) چقدر این کلمه خام نامربوط به نظر می رسه...


البته اصراری نیستا !!

یه سوال هم دارم . چه طوری ضبطش کردی ؟ حس می کنم مثه اون قبلیه ضبط نشده . یعنی اون قبلیه بهتر بودش !

اشتباه می کنم ؟

آره کاملا حست درسته آخه اینبار رکوردرم فرق داشت . من هر دو رو با سیستم خونگی ضبط کردم و تو یه نرم افزار حرفه ای پرداختش کردم ...
اما زینب زیر اون واژه ها حرفای زیادی هست که به حس مرتبط با همون واژه بیان شده ها

کوه یخی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام
خوبی داداشی؟
باید بگم خیلی شاهکاره خیلی زیباست آفرین بهت انتظار نداشتم
قشنگ معلوم بود رفتی تو حس شعر دونه دونه کلماتی که میگی یه حس خاصو انتقال میدن!

خدا خودش شاهده دراز کشیدم دکلمت امدتو ذهنم پر گلومون شد بغض...
عالی بود
خوشبختانه نتم تمدید کردم عصر
راستی برا آپلود از سایت دو زیر استفاده کن خودم ازشون راضیم با لینک مستقیم و سرعت بالاست
upload7.ir
uploadtak.com
سام خیلی عالی بود هرچی بگم کمه بالاخره انتارم بی ثمر نبود بازم که تو آپ جدیدت مارو شرمنده خودت کردی پسررررررر
فدای مهربونیتتتتتتتتتتتتتتت

موندم خدا چطور تو رو اینقده مهربون آفریده علی جوووووووووون
مرررررررررررررررررسی علی از خوبی قلبه مهربونته بخدا ... تو همیشه به من لطف داری ی ی خوشحالم زیر متن واژه ها رو خوب درک کردی ... مرسی علی جوووووووووووووووووون
وااااااااااااااااااااااااای علی باورت میشه میخواستم دقیقا همین سوالو بکنم و بگم لینک مستقیم سراغ داری یا نه
مرسی ی ی ی علی جووووووووووووووون

زینب جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

قشنگه ها...اما به نظرم بازم باید روی خوندنت تمرین بکنی . به قول مامانم معلومه که سام کارش تو تئاتره !

یه ایراد دیگه اینکه صدای موسیقیت زیاد بود . صدای خودتو تحت الشعاع قرار داده بود . درصورتی که صدات خیلی خوب و جذابه .

و یه چیز دیگه هم حس میکنم ! (چقدر من حس میکنم ) اینکه این آهنگ متن بازم اونی نیست که باید باشه !

چقدر بده من این همه ایراد می گیرم ؟ ببخشین .


ولی هرجوری حساب می کنم اون قبلی بهتره !

نظر مامانم : صدات اصالت قشنگی داره ، تن قشنگی داره . این اشعار براش کمه و موضوعت هماهنگ با اصالت صدات نیست !
باید موضوع شعرت ارزش معنوی داشته باشه ، یه همچین شعری به صدات میاد .


<< منم تایید می کنم !

موفق باشی !

مرررررررررررررررررررررررررررسی زینب و البته و البته مرسی از مادر بزرگوار و مهربانت برای نظرش ...
یوهوووووووو ممنون کارو نقد میکنی ... اتفاقا من دوس دارم ضعفا و بدونم ... آره آره صدای موسیقیو خودم عمدا بالا بردم و آهنگ متن رو دوسش داشتم ... هه هه اما نمیدونم چرا من این جدیدرو دووووس دارم ... اما در کل مررررررررررررررررسی واسه نظراته سازندت
اما
اما
اما
واقعا تشکر ادیبانه تقدیم با مادر بزرگوارت برای توصیف که از صدام کرد این زیباترین توصیفی بود که تا حالا شنیده بود : اصالت صدا "
ممنونم واقعا نظر لطف ایشونه و البته در مورد اینکه ایشون نظرشون اینه که من دکلمه هایی با ارزش های معنوی بخونم باز هم قابل تامل هستش و سپاسگذار هستم

فقط زینـــــــــــب خب سوالمو جواب ندادی ؟ ببین چرا من نمیتونم تو نظرات وقتی پاسخ بدم شکلک بذارم . اصلا جعبه شکلکا مشخص نیست کجاست

زینب شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

یه سوال !

خواننده آهنگ وبت کیه ؟

یوهووووووووووووووو اسمش سپیدس خیلی آهنگشو دوووووووووووووس دارم

ملیحه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com

سلام
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

بلهه بلهه بلهه

زینب شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

خواهش میکنم !

ولی جدا یه شعر سنگین و خاص بخون . از این شعرا که معانی عرفانی عمیقی داره . من مطمئنم خیلی خاص میشه !
ما منتظریم ها ... نری تا سال بعد !

هیشکی شکلک نداره ! نگرد که نیست !

یوهووووووووووووووووووو باااااااااااااااااااشه ه ه ه ه ه ه

نسیم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

سلام
آره دیگه
مگر اینکه آپ کنی بیای سر بزنی

یه دقه واستا دانلود کنم ...

لطفا منتظر بمانید ...
لطفا منتظر بمانید ...
لطفا منتظر بمانید ...

10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
.
100%

آهان

وااااااااااااااااااااااااااااای
بابا هنرمند

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی گشنگ بود

حالا مخاطب خاص هم داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستشو نگی من میدونم و تو ....
دیگه چه خفر ؟؟؟

بی معرفت نشی سر نزنیا

آی بخدااااااااااااااااااااااااااااااا فرصتام کوتاه وگرنه روزی 60 بار میام سر میزنم به برو بچ
یوهووووووووووووووووو مرسی که گوش دادی دکلممو
مخاطب خاص ؟ نمیدونم ...

کوه یخی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

ساممممممممممم
دوباره امدم تو وبلاگت چشام اینجوری شد چهار تا شد
وایییییییی عجب عکسی عجب فونت زیبایی
!!!
باور کن چشام چهار تا شد!!!
این اهنگتم میره زیر متنش(به قول خودت زیر متن) خیلی قشنگ شده
مدوسااااااااااااااااااااااا بزار یکم وقت گیر بیارم همه شعرتو بررسی میکنم نمیدونم چرا این موها که میگی یجایی دیدم....

علیه ملهبووووووووووووووونم
قدل تولو میدوووووووووووونم
تو یار ملهباااااااااااااااااااااااانی
دانا و خوش زبانییییییییییییی
گویم سخن فروااااااااااااااااان
با اینکه خدا ل دسااااااااااانی
یوهووووووووووووووو علی جون به مرگه خودت که برام عزیزی این موها رو تو ندیدی . مطمئن باش

ملیحه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com


خوب از یه تازه کنکور داده حس و حال نوشتن یه خطم بعیده چه برسه به 9 خط.

نوشته ی مفصل بعد از کسب روحیه

کنکووووووووووووووووووووووووووووور بده ه ه ه ه ه ه

بهانه... دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

سلوووووووووووووووم بابا پسر چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من فقط میخواهم تماشایت کنم...

اک ایول برقرار باشی...

مررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییی که گوشش دادی یوهووووووووووووووووووووووووووو امیدوارم دوس داشته بودی باشی بودند بود

نگاه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

؛سلام؛
باور کن سام اگه اینبارم جواب سلام منو ندی نه من نه کوهستان!
ینی چی؟؟؟؟

حالا از تهدیدام بگذریم
خب اول باید بگم حسی که تو صدات هست ارزش نقد کردنو داره فرزندم(به من بگی مامان نگفتیاااا!)
دلم میخواد متن شعرو داشته باشم اگر درخواستم باعث زحمت نیست ایمیلمو میذارم که برم بفرستیش
واقعا تابلوه که الان این دکلمه مخاطب خاصی داره که هنوز جرات نکردی درست و حسابی بری سمتش
خلاصه که مبارکه عب نداره داداشی اگه خجالت میکشی این یه دونه نظرو تایید نکن
حالا نمیخواد عین دخترای چهارده ساله سرخ و سفید شی انگار شده چراغ راهنما!
سام دکلمه ات قشنگه اما نمخوام با تعریف فقط با تعریف باعث بشم به همینجایی که هستی قانع بشی
میدونم که منظورمو میفهمی پس اگه مایل بودی بهم اجازه بده ازت انتقاد کنم راستش همون شب دانلودش کردم ولی دلم نیومد سرسری نظر بدم
بنظرم تلاش و حس صادقانه ات قابل احترامه
ممنون میشم نظرتو بگی
راستی سام خسته نباشی ینی اسم وبلاگمو یادت نمونده؟!
خیلی بی ملاحظه ای برو خداروشکر کن ازینا بدتر میخواستم بهت بگم دلم نیومد خب مجبوری ادای آدمای متوجهو دربیاری؟شورشو درآوردی سام
من همون دلتنگی هستم که بودم از یاد رفته تر از همیشه
روشنه؟

من کی جواب سلامتو ندادم مممممماااااااااااااااااااممممممممااااااااااااان ؟
مامان چرا شعرو میخوای مگه تو دکلمه واضح نیست
اووووووووووووووووووووه مامان همینکه گوشش دادی واسم خیلی با ارزشه و نقد کنی بخدا خوشحال میشم
وای مامان شرمنده بخداااااااااااااااااااااااا همش داشتم فک میکردم مامان نگاه کیه ه ه ه ه
یوهوووووووووووو

مژی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

انقد پیش پژمانم ازش تعریف کردم فورا گف لینکشو بذار تو وبم تا وقتی اومدم نت گوش بدم

مررررررررررررررررررررررسی بخدا کلی خوشحالم که دوس داشتی هرچند به دکلمه های خودت نمیشه آخه شنیدمشون از پژمان فوق العادن ... مریم حیدر زاده کووووووووو

نسیم پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

خدایا
آسمانت چه مزه ای است ؟!؟
من که فقط زمین خورده ام...

آپ آخر
اگهـ میشهـ تا تهش بخون
اگهـ ناخواسته ناراحتت کردم حلال کن
[ناراحت]

حلالت نمیکنم . ناراحتم کردی

یلدا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ http://3991.blogfa.com/

هر که خوبی کرد زجرش میدهند
هر که زشتی کرد اجرش میدهند
باستان کاران تبانی کرده اند
عشق را هم باستانی کرده اند
اپپپپپپپپپپپپپپپم..........

و پژمان ظهور میکند .... دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://gelaaye.blogfa.com

من مووووووووندم که در نبودم چرا فعالیتت زیاااااااااااااد شده؟



حالا که اومدم ... دیگه نمیییییییزااااااااااااااااااااارم ...

هه هه هه

الان اشک تو چشمات جمع شده ؟؟ اینجوری ؟

عب ندااااااااااااره کاریت ندارم

هم اومدی آسمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان تهنا
هه هه بابا ما ارادت داریم خدمت استاد کارمون ...

ملیحه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com

تعطیلات تابستونی دیگهههههه

بلههههههههه

نسیم سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

اووووووووه
خیلی توپت پره ها ...............
مگه من چیکار کردم ؟؟؟؟؟؟؟
مگه فونتم چشه ؟؟؟

مگه تو رو میز میشینی که خودتو پرت میکنی پایین ؟؟؟؟؟
اون موقع اصن حالم خوب نبود که این پستو نوشتم

الان خیلی بهترم
ولی دوس ندارم که این وبو ادامه بدم
یه وب دیگه ساختم درستش کنم دوباره آدرس جدید میذارم برمیگردم

آره راس میگی آدم باید محکم باشه پای هر خداحافظی
منم جا نزدم
فقط یکم به وقت نیاز دارم
مانع هر چی بتونی بشی مانع تقدیر نمیتونی بشی

اگه میدونستی چقد تنهام اینقد تند باهام حرف نمیزدی

معذرت میخوام اگه ناراحتت کردم
مطمئن باش برمیگردم
ولی با یه وب جدید
و یه نسیم جدید

تو تنها نیستی ...
منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حیف نمیشه تازگیا تو پاسخ های بلاگ اسکای شکلک گذاشت

یهدا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ http://2863.blogfa.com/

درستش اینه که نشانی برای دوست بفرستی تا معلوم بشه بهش سر زدی
آمدیم نبودید منتظر آمدنت هستم

اینم نشان[گل]

آمدی یم

معصومه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://masome1saeide.blogfa.com/

سلام صداتون عالیه من صداتونو تو وب دوستتون شنیدم بهتون تبریک میگم

سپاسگذارم شما لطف داری ی ی ی ی ی مرسی ی ی

نگاه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

باز به من گفتی مامان!
اصا مامان خودتی


برو جواب نظرتو بخون تا اینجا کار دستت ندادم سامی

الان میرررررررررم

سلامی به سام مهلبون
هههه اسممو بخون کف کن براش
مجالی نیست خدا له دست!!!
در ستایش موهایت لمس میکنم اسمان را !! خدا له دست...

خدا له دست شعر میگویم برای تو تا مست شود پی وی سی و کیف کند ژلگوش!!
موهایت که باز میشود،خدا له دست !ژلگوش مست میشود در جدول می افتد، چان اش زخم میشودو گریه میکند و به شاهکار موهایت نگاه میکند
و میگوید مدوسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدا له دس سام برای مو و دکلمت
عالی پسر بازم دمت گرم

این نظرو برای خودت نوشتم دوس نداشتی تاییدش نکن سام عزیزم

هه هه هه ههه هههههههههههههههههه
تفه کارت علی دیوانه کلی خندیدم به این شعرت
هه ههه مخصوصا مست شود پی وی سی و کیف کند ژرگوش
هه هه مرررررررررررسی علی ژووووووووووووووووووووووووون
تو گلی بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یلدا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

بهترین دوست تو ڪسـیـﮧ ڪﮧ
اولین قطره ی اشڪ تو را می بینـﮧ
دومیش رُ پاڪ میڪنـﮧ
و سومیش رُ بـﮧ خنده تبدیل میڪنـﮧ !ـ
سلام نظر لطفته

چقدر قشنگ بوداااااااااااااا . مرسی

ملیحه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.
التماس دعا

ها یی الان میام

MON چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://b0rbod.blogfa.com/

سلام وب باحالی داری وقت کردی بیا

بااااااااااشچه

معصومه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ http://masome1saeide.blogfa.com/

slm to vebe amir shenidam
na ezdevaj karde nemiyad
rasti mage to saeide ro mishnasi?

چیییییییییییییییییییییییی

معصومه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://masome1saeide.blogfa.com/

sharmande fekr kardam migi to vebe ki shenidi
alan fahmidam
pozesh faravan

آهاااااااااااااان یوهووووووووووو ... پس جواب سوالم چی شد ؟

ملیحه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com

مسی مسی
چه سوال جالبی بود.
واقعا تامل برانگیز
واقعا نمیدونم.خیلی بده که آدم بفهمه جلوتر که نرفته هیچ عقب ترم رفته
ولی من نمیزارم که به این جا برسم.به خودم اینو قول دادم.
بنابراین عقب رفتنی برای ملیحه وجود نداره.اگرم رفته باشم که مطمئنا برای همه تو یه مراحلی از زندگی پیش میاد،سعی میکنم جبران کنم.
تو چطور؟؟؟

خب الان میام میتوضیحم

مژی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

تنها یک راه چیه؟

راه راهه دیگه

یلدا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://3991.blogfa.com/

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

یوهوووووووووووووو

ملیحه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.ashkebarran.blogfa.com

نهههه اگه قرار باشه به اونجا بکشه که ترجیح میدم برم تو عمود اصا:دی
این که با برنامه ریزی پیش بری خیلی خوبه.ایشالله که تو همه کارهات موفق باشی
نه من هیچ وقت نمیزارم که بازنده باشم.هیچ وقت

آهان حالا شد ...

مهسا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.ocean-alone.blogfa.com

دادا توروخدا دعوام نکن دیگه بااین فونت نمینویسم باتبادل لینک موافقی؟

باشه خا خا

مژی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

سلام داداشی آپم اگه وقت کردی بیا

سلام آجی دارم قدم زنان میام

نسیم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام داداش عزیزم
من دوباره اومدم

سلامتی رفیقی که وقتی رو ترازو میره
معرفتش بیشتر از وزنشه !

سلامتی تو با معرفت
ببخش اگه این روزا نمیتونم مثل همیشه سر بزنم

یوهووووووووووووووو الان زودی میام

نسیم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

با معرفت
خوشگل
خوش تیپ
خوش اخلاق …
چقدر از خودم تعریف کردم
یه کم تو از خودت بگو !

هه هه برو بینم
اتفاقا
خوشکل
خوش چهره
خوش تیپ
خوش اندام
خوش برخورد
خوش قلب
سر خوش
مننننننننننننم بهله

meisam پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://hackerengineer.blogfa.com

_____________@_______@ @_____
_____________@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
آپ کردم خیلی خاصه زود بیا
راستی دانلودش کردم.واقعا زیبا بود.

اوووووووووووووووووووووومدم پسر عالییییییییییییییی زیبا بود

مژی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

خوب متنش راجب ستاره و شب بود منم اتفاقی اون عکسو دیدم احساس کردم به متن میخوره.
برش دارم؟

ببشقی مژی دییییییییییییییییییر پیامتو دیدم نه اتفاقا خووووووووووووب بود

meisam جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://hackerengineer.blogfa.com

الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچی ازالله میشه غیرالله نمیشه برای9نفربفرست فرداخبرخوبی بهت میرسه اگرکوتاهی کنی تا9سال بدشانس میشی برای نام خدااستخاره مکن حقیقت دارد....

بامزه بوووووووووووووود

یلدا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

خوبم...باور کنید...


اشکها را ریخته ام...غصه ها را خورده ام...


نبودنها را شمرده ام...


این روزها که میگذرد خالی ام...


خالی از خشم،نفرت،دلتنگی...و حتی از عشق...




خالی ام از احساس ...........!!!

مرسی از نظرت داداشی

خواپییییییییش آجی

مهسا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.ocean-alone.blogfa.com

سلام اقا سامان مرسی که بهم سرزدی اما اول بسم الله با غرشروع کردی لفا منو بااسم صددرصد تنها بلینک وخبرم کن باچه اسمی بلاینکمت

مهسا چی میگی من سام هستم سامان کیه یوهوووووووو
نه با اسم 200 در صد تنها ذخیره میکنم

meisam چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://hackerengineer.blogfa.com

سلام سامی جون.یه آپ خفن کردم.نوشته خودمه اینم.ببین چه جوریه.

یلدا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .

پیشاپیش عیدتان مبارک
سلام اپم

مررررررررررررررررررررسیی یلداااااااااااااااا که همیشه یادم میکنی با اینکه من خیلی وقتا فرصت نمیشه به بلاگت سر بزنم

نسیم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

اگه عشقمم نمی اومد برمیگشتم
من جز شما کسیو ندارم
الانم موندنش زیاد موندگار نیست
شاید دیگه واقعا از هم جدا شیم
نمیدونم
امشب دلم آشوبه
امروز سالگرد عشقمونه
شاید آغاز جداییمون هم باشه

برام خیلی دعا کن

عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــق
واقعا زندگی بشر تنها در عشــــــــــــــــق خلاصه میشه ؟
بعد از اینکه به عشقمون رسیـــــــــــدیــــــــــــــــــم اونوقت برناممون واسه زندگی چیه ؟
همین عشـــــــــــــــــــ

یهدا جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ق.ظ http://2863.blogfa.com/

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد

مرررررررررررررررررررسیبسییییییییییییییییییییییی

بهار خانم شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

وای سام تو بدون نظر تو پاسخ کامنتا چی کار می کنی؟

چیییییییییییییی؟

نسیم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

خسته از تمام جهان
به خـــــــانه برمی گردی
در را که باز می کنی
چراغ را که خودت روشن می کنی
یعنی تـنـهــــــــــایی…

نسیم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر؛ همین که با دل کسی بازی نکنی مردی…

مرررررررررررررررررررررررررسی مریم واس حرفای خوشچلت

نسیم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

راستی به وبم هم بیا

حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نگاه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــام!
آپ کن بابا حالا نشه 60 تا چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انقدر حرصم میدی یادم میره سلام کنم
سلااااااااااااااام همیشه که خشن نیستم پسرم مهربونم میشم
همیشه سر میزنم و منتظر یادداشت جدیدت میشم...

مررررررررررررررررررررررررسی نگااااااااااااه
این پست اینبار منتظر 60 تا نظر نیست ... منتظر یه چیز دیگست
مرررررررررررررررررررسی نگاه ... حالا هی داد بزن

مهسانفس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://http:/www.jojo-bala.blogfa.com

سلام داداش من همون مهسام تو وبلاگ ocean-aloneحقیقش زیاد دیگه اونجا پست نمیذارم چون طرفدارنداره ومنم حوصله ی تبلیغ ندارم این وب قدیمیه منه خوشحال میشم سربزنی..

چشم حتما

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

این شاهکار موی کسی نیست!
شاهکار احساس سام هستش
بهله
تازشم اگه فهمیدی من کیم؟

من میدووووووووووووووووووونم تو کی هسسسسسسسسسستییی
مرس واقعا این زیباترین توصیفی بود که از دکلمم شد

نسیم جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

مرسی داداشی

خدارو شکر که شماها رو دارم
آره سینا الان حالش خیلی بهتر شده خداروشکر

مگه من گفتم خدا به همه نه میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من همیشه توکلم به خداست و همیشه به این باورم که صلاحمو میخواد

دیگه غصه اذیتم نمیکنه
الان خیلی حال خوبی دارم

خیلی خوشحاااااااااااااااااااااااااااالم


دللم واست تنگ میشه داداشی
زود زود پیشم بیا با مرام

یوهووووووووووووو بااااااشه

دوقلوها پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام..
دکلمه ی واقعا زیبایی بود که با صداتون گرم و زیباتر شد..
موفق باشید ایشالا کارهای بعدتون زودتر بیاد ...

.....ساقی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

دکلمه زیبایی بود .تبریک میگم بهت
ملودی خیلی روی کارت تاثیر داره . تو هم بهترین و انتخاب کردی.

مرررررررررررررررررررررررررررسی

مسلم بیگ‌زاده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://beigzadeh-m.ir

سلام مجدد
دکلمه‌ی زیبایت رو گوش دادم؛ البته الان نمی‌تونم نظر قطعی بدم.
اصولاً اینجور کارها مخاطب خاص دارن و خب البته جای خاص برای گوش دادن.
من نمی‌تونم الان که کلی دغدغه‌ی فکری و ذهنی دارم، بیام و این شعر رو گوش بدم و لذت ببرم. چون یه سری اتفاقات هستن که اجازه نمی‌دن من حواسم جمع بشه و به قول معروف برم تو حس شعر!
پس اجازه بده نظر قطعی‌ام رو بعد از گوش دادن در شرایط مطلوب بگم.
گفتم مخاطب خاص! خب معلومه این شعر رو یه عاشق نوشته!
کسی که احساسات پاکش رو در مورد یک موجود بیان می‌کنه.
اون موجود هر کسی می‌تونه باشه: پدر، مادر، خواهر، همسر و ...
پس کسی که توانایی و منطق و یا حتی تجربه داشتن این احساس زیبا رو داشته باشه، می‌تونه خیلی خوب با اینجور آثار ارتباط برقرار کنه.
سام عزیز؛
این همه پرحرفی کردم تا نظر کلی‌ام رو در مورد این اثر گفته باشم.
مطمئن باش احساساتت پاک و مقدسه.
کسی هم قدر این احساس رو می‌دونه که درکش کنه.
اما خب مطمئناً این دکلمه عاری از عیب و مشکل نیست؛ و می‌تونی بعداً کشف و رفعشون کنی.
قربون قلب مهربونت برم
مواظب خوبی‌هات باش

مچچچچچچچچچچچچچچچچکرم مسلم عززززززییییییییییییییز ممنووووووووووون که واسه این نظره کاملو جامعععععععععععت
خیلی خوشم ازون حرفت اومد که گفتی :کسی هم قدر این احساس رو می‌دونه که درکش کنه.
تو همیشه قشنگ حرفی میزنی مسللللللم
مررررررررررررررسی مرسی آره درست پر عیب هست مطمئنا ولی با شرایط معمول ازین بیشتر امکانش نبود کیفیتو بالا ببررررررررم مرسی که گوووووشش دادی فدات

ستاره یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://royayekhis5.blogfa.com

سلام سام
اخی معلومه بدجور شکست عشقی خوردی دادا

شکست عشقی ؟
نه عشق نمیشکنه

یهدا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ق.ظ http://2863.blogfa.com/

گاهی سکوت....
همان دروغ است...
فقط شیک تر...
مودبانه تر...
و با مسئولیت کمتر...

زیبا نوشتی ... مرسی

محمود سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://rainevirus.blogfa.com

ایول داداش عجب دکلمه ای خوشم اومد

تشششششششششششششششششکر که دانلودش کردی محوووووووووووووووووووووود جان سپااااااااااااااااااااااس

[ بدون نام ] جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

ﻗﺘﻲ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻛﺴﯽ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﻴﺴﺘﻲ

"ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ"

ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺑﮕﻴﺮﻱ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﺕ ﻋﺎﺩﺗﺶ ﺑﺪﯼ ...

ﻭﻗﺘﻲ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﻴﺴﺘﻲ

"ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ"

ﺍﺯ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺑﺮﺍﺵ ﺭﻭﻳﺎ ﺑﺴﺎﺯﯼ ...

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺷﻚ ﺩﺍﺭﻩ

"ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ"

" ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ "...

ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻳﻪ ﺣﺮﻓﯽ،

ﺑﺤﺜﯽ،ﺳﻨﺪﯼ، ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻛﻪ ﺗﺮﻛﺶ ﻛﻨﯽ

"ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ "

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻛﻨﯽ ...

ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻛﺴﻲ ﺗﻜﻴﻪ ﮔﺎﻩ ﺷﺪﯼ ...

"ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ"

ﺯﻣﻴﻨﺶ ﺑﺰﻧﯽ ...

ﺍﮔﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭها رو ﻛﺮﺩﻱ

ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ جنسیت "ناﻣﺮﺩﯼ "

آره واقعا

سحرجون سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااای ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چقد صدات زیکنه
ایول خیلی باحاله حااااااااااااااااااااااااااااالا بگو اینو واسه کی خوندی
نگو همیجوری که اصلا باورم نمیشه:
زووووووووووووووووووووووووووووود اعتراف کن
نگی خووووووووووووووودکشی میکنم

تازه دکلمه شکوه درنا هم خووووندم ... نه بابا زیکن بودنش ماله اینه با امکانات محدود ضبطش کردم مرسی که گووووووشش دادی ی ی ی یی ی ی ی ی ی

سحرجون چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

ساااااااااااااااااااااام
میییییییییییییییییییییپیچوووووووووووووونی
پس جوابمو ندادی
گففففففففففففففففففففففففففففتم این دکلمه رو واسه کی خوندی

واسه موهای خودم خوندمش

سحرجون چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

میگم سام اینئفعه جدی میگما تو تمام اعضای صورتت و بدنت موووووووووووووووووووووووووووووووهات خیلی خوشتل تره/خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشتله.اما من میدونم واسه موهای خودت نیست.ای کلک
ناز نکن بگوخب وه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد