کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

ای کاشــــــــــــ

دوستان این جمله رو کامل کنید

ای کاشــــــــــــ باران ببارد تا  ................................. ؟








نظرات 30 + ارسال نظر
marya جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://1230012.blogfa.com

دلم ارام بگیرد. هه همین به ذهنم رسید خوب فقط. زندگی یکنواخت رو نمیتونم تغییرش بدم. پست هم نمیدونم چی بزارم حرفای تو دلم رو میگم.

واقعا عجیب هم همینه که باران مسکن قلبه

فقط غیرممکن غیرممکنه

نازنین جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

توزیبا ترین تابلوی دیوار زندگی منی؛

کاش داوینچی تو را می دید..

نسیم جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
کــاش باران ببــ ــ ــ ــارد تا مرهمـــ ـــ ـی باشــــدヽ`、ヽ、
ヽ`、ヽ、ヽ بــر دل شــــ ـ ــ ــکســ ـ ـ ـتـه ام...ヽ、ヽ ``、、
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ
ヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ

چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر قشنـــــــــــگ مرســـــــــــــــی
مرســـــــــــــــی مرســـــــــــــــی مرســـــــــــــــی
خیلی قشنگ بود پاسخت

کوه یخی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

ای کاش باران ببارد.........
کاش بارون بیاد تا باز بیقراریامو بدم دستش، قطره قطره بچکه ببره تو زمین
کاش بارون بیاد تا حضور قلبمو بدست بیارم....
تا سوار هر قطره بارون بشم
پله پله
....
تنهایی زیر بارون ، چکه چکه آب میریزه از سرو شونت به یاد جای خالی شونه ای که
بارونو دوس دارم چون تپش قلبمو تو اون سیاهی شب یادم میندازه
لمسم میکنه
....
دلم میخواد بارون بیاد تا خدا با قطره های بارونش ارومم کنه و حرفاشو بم بزنه
......
+ سلام ساممممممممممم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟//
بابا ایول نرسیده یه سوال خوب که باز همه چیو یادم انداخت
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سامممممممممممم
دوست دارمممممم
میدونی؟

بارون دوس دارم چون هم نقش چشای منه جون تو
همش میحرفم
خخخخ
مدتیه ندیدمت حرفام جمع شدههههههه دیگههه
قربونت برم
سرتو درد نیارم بازم دمت گرم

علیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرسی واسه این نظر کاملو هنرمندوووووووونت فداااااااااااااااااااااات
عشقـــــــــــــــــــــه
فدات قلب ملهبونت علــــــــــــــــــــــــــــی جونـــــــــــــــــــــــــ:
علی جون هر لحظه دوس داشتی بگو که ببینمت

کوه یخی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

هنرمند؟؟؟؟؟؟ هههه مقسیییی
ما که پیش سام باید لنگ بندازیم
فدای مهبلونیت
چه خبرررررر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههه
لا لا لا لای لالالا امشب پرو بال شور دارم بال دارم وی دارم خرگ دارم کچگ دارم همه چی دارم جز یه ....
بزننن کفففف قشنگووووووو به افتخارررررر ساممممممممممممممممممممم

اختیار داری علیــــــــــــــــــــــــــــــــــج تو کارت درسته
هه ههه هیییییییییییییش خبــــــــــــــــــر
هه هه علی باحال شدی چرا پروبال شور داری

آبتین پسرک تنها یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://rainevirus.blogfa.com

ای کاش باران ببارد تا گناهانم را بشوید

shine یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

ای کاش بارانی ببارد تا بتوانم بویت را دوباره با تمام وجودم استشمام کنم...
همین برای دلم کافیست.

تارا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

کاش باران ببارد باز...

تا بشوید حجم دلتنگی هایم را؛ تا بشوید بغض خیس تنهاییهایم را...

کاش باران ببارد باز...

بر کویر خشک آرزوهایم، تا بپیچد عطر عشقت باز هم در میان لحظه هایم.

کاش باران ببارد باز...

تا بشوید رد اشک های تلخ به جا مانده روی گونه هایم را...

شاید امیدی دوباره بخشد چشمه خشکیده خاطراتمان را...

بگو باران ببارد باز...!!

تا باور کنم که تو باز خواهی گشت روزی

از انتهای همان کوچه بارانی...

★ ★ ★ ★ مرسی که نوشتی ... چقــــــــــــــــــــدر قشنگ پر کردی اون جای خالی جمله رو ... ★ ★ ★ ★

kousar یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.asheghedivoone.mihanblog.com

من غــرورم را به راحتـــی به دست نیـــاوردم
کـه هر وقت دلـت خواست خـــردش کنی
غــــرور من اگر بشکـنــــد
با تـکــه هــایـش
شاهــــرگ زنــدگــی تــو را نیز خواهـــد زد

کاملا از نظرت مشخصه که اصلا پست رو نخوندی

شنگول دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ http://shinstar22.blogfa.com

کاش باران ببارد تا تو در انسوى شهر حتى براى ىک لحظه ىاد من و خاطره هاىمان بىفتى
سلام سام جان من دوباره اومدم مرسى که نظر گذاشتى وفراموشمون نکردى


خواهـــــــــــــــــــــــــــــش

رابینم دیگه فک کردی کیه؟ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

کاش باران بباره تا قحطی نشه!!!!!

اوووووووووووووووووووه الان من کلا درگیر این همه احساست شدم
هه هه فک کردم دراکولایی

kousar سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.asheghedivoone.mihanblog.com

وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

کاملا از نظرت مشخصه که اصلا پست رو نخوندی

نازنین چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

محال است ببخشم کسی را که وسط خنده هایم

وقتی به یادش می افتم،

گریه ام می گیرد...

نسیم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ببار باران ! ببار باران
ببار چون غصه ها دارم
بزن باران که من تنهایِ تنهایم
ببار باران !ببار باران !که من غمگینِ غمگینم
ببار امشب بر این دل باخته و مجنون
بزن باران!
که شاید مرهمی گردد برای زخمِ چرکینم
تورا سوگند تورا سوگند ببار امشب

نسیم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

آهنگــــــــــ وبت تو حلقم سامی . . .
نکن برادر آدم رو صندلی نمیتونه بشینه . . .

هه ههه دیدی چطور آدمو تحریک میکنه به حرکات موزووون

تاراوسارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

تارا:اگه من دفعه دیگه گوشی دست تو دیدم.....................
سارا:سلام سااااااااااااااام امروز جات پرررررررررررررررررره شووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخی

اوووووووووووووووووووووووه چه نظری شده این نظـــــــــــــــــــــــــــــــر
هی وایه من وقتی دختر خاله با دختر دایی دست به دست هم بدن خدا رحم کنه به مـــــــــــــــــــن
الان حس میکنم با توجه به اینکه شما دو نفر کلا با هم هیچ تفاهمی ندارین قطعا تا این نظرو نوشتین سیتوپوت هم کردین

گوووووووووشی ؟؟؟؟؟؟ چرا مگه ؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ تازه من کلا هر ده سال یه بار گوشی میگیرم دست

سارا این اصطلاح جدیده ؟ جات پر شوخی ؟
جام پر از گُـــــــــــــــــــــــــــــــــل

رها پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

خیلی وبت قشنگه.
خووووووووووووووووووووووووووشم اومد خب من هی وب درست میکنم هی حذفش میکنم خو اخه هر کاری میکنم خوب در نمیاد بگوووووووووو چیکار کنم؟؟/؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟::گریه

خب من اول به موضوعی الان برخورد کردم ... توی نظری که نوشتی یکی از تکیه کلام های من هستش ؟ ولی من کسی به اسم رها نمیشناسم ... حالا شما اسم واقعیت کیه ؟

amir jojol پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ

کاش باران بباردتا ...
تلخی روزگار برود ...
شیرین شود جام زندگیم ...

http://s5.picofile.com/file/8115124468/damoooooooooooor.mp4.html

رها پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

نه اول بگو کدوم از کلمات من جز تکیه کلمات توئه؟///؟؟/؟

دیگه دیگه
معرفی کن ؟

نازنین جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ق.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

به آیینه نگاه میکنم؛

لبخند میزنم،

لبخند نمیزند...

نازنین جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

سلام..

از کجا میدونین ک من پست های شما رو نمیخونم؟؟

خب برو یه لحظه پستو بخون ببین چه سوالی پرسیدم ؟

رها جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

میگم به نظرت کی ام
یه کمک
یه بار بم گفتی
من باب مزاح بود

جواب

دانیال جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

سام مگه تو کار زندگی نداری همش آپ میکنی وبلاگ منو خوب درست کردی
ای کاش بارون بباره که تو خوشحال بشی

آخ ببخشی دانیال جان پاک یادم نبود حتما تا آخر هفته واست درستش میکنم . بلاگفا باشه یا بلاگ اسکای ؟

مـــــــــــــــــــــــــــــــرسی واسه این جمله بارونیت

رضا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

کاش باران ببارد و بند نیاید

آخ گفتی رضا

رها جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

هه هه والا خوبه تکیه کلامای من سطح شهر پرشدند

کوثر شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

کاش باران ببارد........
من باشم.....
چتر نباشد....
لباس گرم هم مهم نیست....
کاش باران ببارد....
توبیایی....
تو باشی
لبخندبزنی
ومن.....
دوباره تمام اشتباهاتم را احمقانه از سر بگیرم......

شاعر وقتی بزرگ باشه حرفاشم بزرگ میشه خوراکت بود این پست مرسیــ خیلی قشنگ بود

نرگس یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

تا داداش جون من حال و هواش عوض بشه

آج آج تو چرا آپ نمیکین ؟

بهانه پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://bahnehaye-man70.blogfa.com

کاش باران ببارد تا بباریم ... با خیالی آسوده که خیس باران شدیم نه خیس دلتنگی...

آخ که چقد ازین واژه خیس بهم حس خوبی دست میده

مریم پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

تا کسی گریه هام رو نبینه و دلیلشو ازم نپرسه...!

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ

کاش باران بیاید تا...
آسمان عاشقانه هایش را در گوش زمین نجوا کند...
و زمین مست ازین پچ پچ ها
باز هم سیر شود
باز هم سبز شود
و گل سرخ امید به وصال، ته باغی روشن
شکوفا بشود
و بچیند محبوبم گل را
فقط ایکاش که خالق یارش باشد
خار دستش نرود
آمین
----------------------
خیلی وقته میخوام جواب سوال این پستتو بدم ولی نت نداشتم رو گوشیم دیده بودم سوالو
بالاخره گشایش حاصل شد
تقدیم به
.
.
فکر کردی میگم تو؟
معلومه که تقدیمش میکنم به وجود نازنین "خودم"

معرفی نکردیـــــــــــــــــــــــــــــــ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد