کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

یا مقلب القـــــــــــلوبـــ

                                 ☂
آرزویم این است نتراود اشـــــــــــــــــــک در چشــــــــــــــــم تـــــــــــــــــو هرگز مگر از شــــوق زیاد . . . نرود لبخنـــــــــد از عمق نــــــگاهت هرگــــــز . . . و به اندازه هـــر روزتـــــــــــــــــو عاشـــــــــــق باشی عاشق آنکه تـــــــــــــــــو  مـــــــی خواهیدش . . .  آنکه از تـــــــــــــــــو به بهار پر طراوت  ابرو بادی  دارد و به لبخند تـــــــــــــــــو از خویــــــش رها مــــــی گردد . . . و تـــــــــــــــــو را دوست بدارد به همان اندازه که دلتـــــــــ مــــــــی خواهـــد




بهـــــــــــــــــــــــــــــــار 93... به همه ی دوستایـــــــــــــــــــــ عزیزم  مــــــــباااااااااااااااااااااااارک

بهترین آرزوی من برایـــــــــــــــــ شما در این لحظه

داشتن لحظه هایی پر از لبخند هستش

.......
...
.

عید نوروز 94




و


اما
اولین سوال من از شما در این بهار نو


من بهترین لحظه سال تحویلم چندسال پیش بود که بر روی عرشــــــــــــــــــه یه کشتی مسافرتی که بر روی دریای خلیج فارس در حال حرکت بودیم به سمت کیش رخ داد ... اون لحظه محشر بود ... بازم تحویل سال شب بودش و بیش از 18 خونواده مسافر روی عرشه کشتی بودیم نمیدونم ساعت چند شب بود که داشت سال تحویل میشــــــــــــد اما همه اومدن روی عرشه و اطراف ســــــــــــــــــفره بزرگی که ناخدا از پیش تدارک دیده بود جم شدیم ... همه سکوت کرده بودن و منتظر صدای کشتی بودن که ناگهاااااااااااااااااااااااااااان آوای کشتی به آسمون شلیـــــــــــــــــک شد و همه فریاد زدن عین دیووووووووونه ها ... اون شب یه شب به یاد ماندنی بود





و اما شما ؟





دوستان بگید که بهترین لحظه سال نو در زندگیتون چه سالی بود و در کجا بودید ؟؟؟




نظرات 19 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://danial95000.blogfa.com/

سام جانمعیدت بازم مبارک باشه عاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشقعاشق: عاشقتم دیووووووووووووونه
بازم میگم عید مبارکت باشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . من خیلی حالم خوبه چون این سال جدیدی شرو شد و تو هستی برای من یه رفیق که کس ازش نداره اما تو میدونی من آپ کردم و نیومدی ؟ سام خیلی حالم خوبه چون تو امروز خیلی حالت خوب بود سام خیییییییییییییییییییییییییییییلی حالم خووووووووووووووووووبه
حالا درباره پست جدیدت خب شیطون بگو تو که گفتی هیچ اشاره ای نمیکنی اما چرا من توی این پستت یه چیزایی میبینم بگم ؟ عاشق این پستاتم که سام پوستمو کندی اینقد ازین سفر دریاییت تعریف کردی
جواب سوالتو من بدم یا خودت میدونی ؟

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی عزیـــــــــــــــــــــزم عید تو هم مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باشهـــــــــــــــ
هه هه فک نکنم کسی اندازه من و تو امشب اینقد به هم تبریک گفته باشن راستی و مگه قرار نبود موهاتو عین مدل من بزنی الان یادم افتاد
دانــــــــــــــــــی داری شرمندم میکنی با حرفات خب تو هم کلیــــــــــــــــخوبی پسر
دانـــــــــــــــــــــــی به مرگه خودت فرصت نداشتم به وبلاگت سر بزنم الان میام چشم مگه اپ کردی آخ آخ ببخشی ... مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
من بهترین تحویل سال رو داشتم اما بهتر از اینم میتونم داشته باشم ... فقط خدا باید بخواد و
هه هه کوفتــــــــــــــــــــــــــــ بیمزه ... من چه اشاره ای کردم مثلا ؟ من دیووووووووووونم من فقط مینویسم و ....
برو بابا روانی من همش این چهلمین باره که از این سفرم حرف میزنم پیش تو
آره ه ه ه ه ه اونکه میدونم جواب سوال تو رو

نسیم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ممنون از لطفت ســـــــــامی جان .................

امیدوارم سالی سرشار از عشق و شادی و امید داشته باشی ............. و غم رو لمش نکنی .....

سپــــــــــــــــــــاس نسیم تو هم همینطور . بازم ببخشی که دیر اومدم نظر بذارم

نسیم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

من همه سال تحویلام عین هم و تکراری بودن .........
بهترینی نداشتم .....

یعنی یکی نبوده که از دیگری بهتر باشه ؟

نسیم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ن واقعا نبوده .............

tara جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ http://lovelylovejb.blogfa.com

ساااااااااااااااااااااااام
توی اون سفر چه اتفاقی افتاده
میتونم بدونم ایا چه که اتفاقی افتاده

چه حکایت شیرینی و شایدم تلخ
تو اون سفر اتفاقی نیفتاد

کوه یخی جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

یوهووووووووووووووووووووووووووو
سالللللللل نوووووووووووو رسیددددددددهههههههه خدا له دسشششششششششششش

مبارککککککککککک عزیزممممممممممممم مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت باشهههههههههههههههه
ساممممممممممم
خوش به حال اون روززززززززتتتتتت که تو کشتیه بودی
ولی خدایییییییی تو یارو باند فرودگاه بودیم چای خوردیم خیلی باحال بود خخخخخخخخخخخ
دوتا از سال هایی که برام خیلی خاطره انگیزه یکیش مربوط میشه به بچگیام
یکیشم دوسال پیش تو جاده با یکی از فامیلای عزیزمون لحظه تحویل سال زدیم بغل جاده پیاده شدیموووووووو مثل یه تپه مانند بود همگیییی دست همو گرفته بودیم و منتظر تا ایکه رادیو ماشین اعلام کردو ما چه جیغو و هورا و دستا همه رفت بالا قضایی بود........ خدایی جات خالی بیاد ماندنی بود بچگیم که خودت میدونی خیلی گفتم بهت.... تحویل سالهای اون موقع چیز دیگه بود...دیگه باقیشو بزاریم تو باند فرودگاه بت میگم خخخخخخخ
ایشالا تحویل سالهای دیگه همه بروبچ گروه جمع بشن... انشالله
خب سام مهربونم دویاره سال نوت تبریک مبگم به خودتو و خانوانده محترمت، ایشالا سالت مدوسایی باشه
همش پیششرفت...
تا برنامه بعد خدا نگهدار

آخ علی جووووون جات خالیییی ایشآلله فرصتی پیش بیاد که با بروبچ هممون بریم با تور . خیلی گروه نیست بعضی تورا . هههه ههههههه تعه کارت علی چایی که توی باند فرودگاه خوردیم خو یه دنیایی بود اووووووه خدایی لحظه باحالی بوده اون لحظه روی تپه . فدات علی نازارمووووون . این بهار برای تو هم خدش یمن باشه ایشآلله . فدا ا ا ا ا ا ا ت . بیا پلکان اجرا کن

نسیم جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

آره ....................... راس میگی
خب آخه 100 تا نظر تایید نشده دارم
دیشب فقط به دوستای با معرفتم سر زدم
اگه فقط جواب شمارو بدم و تایید کنم بقیه شاکی میشن

آها ا ا ا ا ا ... هویووو مرررررررسیییییییی

نسیم جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

آدرسم تو لینکات اشتباهه ................

tara یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ http://lovelylovejb.blogfa.com

سلام خوبی سفر خوش میگذره
راستی فهمیدم اونجا رو کشتی جو گیر شدی فکر کردی اونجا کشتی تایتانیکه
برا من دختر بازی میکنی هااااااااااااا
میشه جوابمو بدی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر بازی تو چهارمحال خوش میگذره////
امیر حسین سگ میخواد هکم کنه چیکار کنم?mrدختر باز


ههه ههههه آره بسیا بسیار خوش میگذره
اووووووون کشتی کاشکی شما هم باهاموووون بودین ... کشتی تایتانیک چیه فک میکردم کشتی نوحه
هه هه من با دخترا بازی نمیکنم اونان هوس بازی با می رو دارن
نه خب میدونی مشکل اینه کسی این دورو برا توی این شهر نیست که شایسته برخورد نگاه من به فیگور احساشش باشه

دانیال دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.danial95000.blogfa.com

پس تو کی میای ؟
هر هر بدش نمیاد تو دوس دختر داشته باشی سام هر شهری هستی اطرافتو نگا کن ببین سیم سه فاز نداره من بیام خودمو وصل کنم قدش

دانی جان عزیزم این چندمین باره این سوال رو مییپرسی به زوودی
هه هه تو چرا حرص میخوری آرامش خودتو حفظ کن دانیالا

رضا دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

فقط شمال

شمال که عشقه منه .

اریادخت چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ http://aria2kht.blogfa.com

در مســـیرِ پیـــــدا کردنتــــ ...

یک دنیــــا خاطــــــــره گــــــم کــــرده امــ ......!


[گل][گل][قلب][گل][گل]

fatemeh چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ http://rainygairl7.blogfa.com

کاش یکی بود که فقط دلش واسه یکی بود

کاش تو دنیامون فقط عشقای بچگی بود

دل شکستن دل بریدن دیگه معنایی نداشت

واسه دیونگی کردن کسی پروایی نداشت

کاش سکوت صخره ها حرف دلای ما نبود

وقتی دور بودی از عشقت کسی جای تو نبود

کاش..................کاش...وب زیبایی داری....با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

فری پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ق.ظ http://venoos-star.blogfa.com

بر سر سفره احساس اگر جایی بود
سخن ساده تبریک مرا جا بدهید .

سین هشتم سخن ساده تبریک من است
جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید ...
.
سال نو مبارک ... با ارزوی بهترین ها برای سما .
.
سبز باشید.
.
تابعد[گل]

MR_Argent پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ

hi مستر سام
غلط چیه؟ شخصیت خودتو نگهدار لطفا
روز خــــــــــــــــــــوش

آره مستر آدما باید شخصیت خودشونو حفظ کنن ... اما در مقابل اشخاص با شخصیت
حالا یه سوال دارم ؟
کسی که رمز مدیریت وبلاگ دیگرانو سرقت میکنه از لحاظ شخصیتی در چه رده ای هستش ؟
امیر جان واسم عزیز هستی اما دوستی دورادور و نسبت فامیلی دورمون به کنار خوش ندارم کسی به وبلاگ dream کج نگاه کنه
حالا هم واسه اینکه ناراحت نشی پاسخ نظر قبلو ویرایش میکنم

دانیال جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ http://danial95000.blogfa.com

تو میدونی که من آپ کرده ام و نیامدی ؟
سام تا رسیدی بهم بزنگ حتما من شارژ ندارم
راستی آوردی واسم ؟

دانی ببخشی بخدا خیلی سخته نظر دادن با مبایل واسه وبلاگ . برگشتم چشم عزیزم
توکی توی عمرت شارژ داشتی که این دومین بارت باشه
باشه حهتما
آره با کلی دردسر پیدا کردم واست

سمیه سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

اووووووووووووووووووووه
عکساتو پخش کردی

وبلاگم رو مزین کردم به تصاویر خودم

رابین فرانکشتاین چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ

نگاه چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:35 ب.ظ

بیشتر عیدام بهم خوش گذشته...
مثل همین عید آخری
فوق العاه بود.......
بقیه هم اگه خوب نگاه کنن اتفاقات خوب زیادی محاصره شون کرده تا بخندن و راضی و شکر گزار باشن
اگرم اتفاق خوب نیست تنبلی از خودمونه
اتفاقی خوب لبه ی پنجره ی خونه مون منتظره هلش بدیم بیفته
بابا باید بندازیمش تا صدای خنده همه جا پخش بشه....
ینی خندیدن انقدر سخته؟
شاد بودن سخت تر از اندوهگین بودنه؟
نه!!!
همه چی به خودمون بستگی داره به افکارمون و اعمالمون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد