کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

گاهـــــــی . . .

          
       

گاهـــــــی فــــــکر میکنم کار تـــــــــــــــــــو سخت تر از منــ است


منـ یکـــــ دنـیا دوستتـــــ دارمــــــ . . .


و تـــــــــــــــــــو . . .


زیر این هــــــــــــــمه عشـــــقـــ حتــــــــی خـــم به ابـــرو نمـــــی آوری



نظرات 12 + ارسال نظر
دانیال جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

ساااااام اون دختره کیه کنارت است ؟

باااااااااااز ایـــــــــــــن اومد
آقا من نخوام تو در مورد پستام نظر بدیــــــــــــ باید کی رو ببینم
عزیزم نه اون پسره منم نه اون دختره کسی ... این یه تصویر کارتونیه و اونم یه جمله
دانیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من تورو ببینم در اسرع وقت آسفالتت میکنم رو کفــــــــــــــ زمین

پژمان جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ http://gelaaye.blogfa.com

میگن خوردن شیر آدمو قوی میکنه
حالا تو روزی 4تا لیوان شیر بخوری میتونی دیوارو جابه جا کنی؟؟
نمیتونی دیگه...
.
.
.
.
.
ولی به جاش تو یه لیوان ویسکی بخور
دیوار خودش جا به جا میشه

کوچه تنهایی شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سلامی به گرمی درخشش سام در شب بی ستاره
وجودت انرژی بخشه سام از ته دل گفتم
اگه عاشق باشه فکر کنم خم به ابرو میاره شاید اینقد مغروره که ....
تصویرت خیلی عالی انتخاب کردی بر عکس من!!
افرین

فدایـــــــــــــــــتــ علیـــــــــــــــــجونـــــــــــــــــ از این توصیف قشنگتــــــ و وجود تو هم آرامشبخشه خیشــــ رااااااااااااااتــــــ
علیـــــــــــــــ جوووووووووووون کاملا حقــــــــــــــــ با توئهـــــ عشقــــ اگه واقعیــــ باشهـــ غرور هم جلو دارش نیــــــــــــــــســـ
اختبیار داریــــــــــــ علی جــــــــــــــــــــون اتفاقا تصاویر انتخابیت همیشه متناسبــــ با حرفاتنــــــــــــــــــ

tara یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ http://lovelylovejb.blogfa.com

خدایا میشه فردا صبح چشامو باز کنم ببینم مردم جمعن دورم....
صداشون کنم و صدامو نشنون.....
تعجب کنم.....
ببینم همه دارن میرن سمت قبرستون....
برم دنبالشون ببینم اونی که گذاشتنش زیر خاک من بودم؟؟
خدایا به خداییت قسم خسته ام......
پستت نازه

مرســـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ تـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

حسین یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ

الان من درگیر این همه واژه هستم که تو بعد از یه ماه اومـــــــــــــــدی به وبلاگم و گذاشتی
حسین جان عزیزم الان حس نخبه بودن بهت دست زده که این شکلکو گذاشتی ؟

دانیال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ب.ظ http://danial95000.blogfa.com/

ساااااااااااااااااااااااام
برق سه فازنزدیکت نیست

هم واســــــــــــــــــه چی ؟

دانیال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ http://danial95000.blogfa.com/

یعنی تو دوس نداری من بیام نظر بدم ؟ هر هر اما من میام هر هر هر پست های تو از حال تو میاد من یکیو دیگه نمیتونی بپیچونی باورت میشه سام اونشب که فلشو واسم آوردی و در مورد............ حرف میزدی همینطور زل زده بودی آسمون

نه عزیزم نه که دوس نداشته باشم نظر بدی فقط میـــــــــــــــــگم جیکو پیکه روزانمونو ولو نکن روی بخش نظرات مثل الان بعدش نه اصلا یادم نیـــــــــــــــست فقط یادمه در مورد فلش تو صحبت کردیم نه چیز دیگه ای لــــــــــــــــــــــــــــق تو اصلا مگه الان کلاس نداری پای وبلاگ من چیکار میکنی ؟

حسین دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ

سام ینی تو نمیدونی من نخبه بودم در گذشته

اختیار داری مگه میشـــــــــــــــــه یادم بره اون روزایی رو که توی ناسا از هوشت چه استفاده ها که نمیکردند

tara سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام سااااااااااااااااااام من سفارش برات دارم
من لواشک قرمز میخوام با سماق باشه میخواااااااااااااااااااام

اونوقت من در خونمون سوار آزانس شم توی تجریش پیادم میکنه که لواشک واست بگــــــــــــــیرمـــــ
من از ماله خودمــــ بهت میدم همیـــــنکه رفتم تهرانــــ واست میارم چشمـــ

tara سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

سااااااااااااام
یکی از دوستام به اسم زهرا عاشقت شده یعنی دیوانته
میخواد برا تئاترت بیاد گفته دوتا صندلیvipاون جلوجلوها برامون رزرو کنی تا بیایم تئاتر دیگه واقعا من چی باید بگم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هـــــ هـــــه این زهرا همـــــــــــــــون زهراستــــــــ که همیشه حرفشو میزنی ؟
هه هه دیگه تو واقعاااااااااااااااااااا فقط باید این جمله رو بگــــــی : اصاااا یه وضیـــــه

tara پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

بدو بیا برام نظر بذار

shabnam شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

اصلا به وضعیه

هه ههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد