کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

کدوم ساعتو بخرم هووووووووم ؟


خرید یک ساعتـــــ شیـــــــــــــــــــــک

هایــــــــــــــــــــــــــووووو

هیچــــــــــــــــــی دیگه به دو دلیل این پستو گذاشتم ... دلیل First اینکه یکم Class بذارم که میخـــــــــوام یه ساعت شیــــک Expensive بخررررم و ملت همش خبر دار شن ... و دلیل Second اینکه بین این چهارتا  وا موندم که کدومشون شیـــک تره


آخری هم یه جوووورایی چشمو گرفتهــــ but هنوز توی بازار iran گیرش نیاوردم ... but این سه تای اول توی بازار iran هستن البته هنوز قطعی نیست ولی اگه بخرم تا قبل شروع پاییر حتما خرید میکنم و در غیر این صورت نمیخرم 


So
Can you tell me
My best friends ازین چهار تا ساعت کدوم شیک تره ؟


من هر چهار تاشونو دوس دارم اما مطمئنم یکیشون شیک تره


هر چهار تاشونم مارکن البته

؟










نظرات 19 + ارسال نظر
تنهاto یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

شما پول خرید ی کله قندو نداشتین حالا ساعت مارک؟؟؟؟
فک کنم تو اختلاص3000میلیاردی شمام شرکت داشتین.....نه؟؟؟؟
اولی وسومی قشنگن!!!البته اگه اندازه اون کله قند گرون نباشن!!!!
اهنگتون بی تعارف نسبت ب دوتا قبلی افتضاسقالب قبلی دهن پرکن تر بودولی این ی قالب پسرونه مشته!!!!

آره آخه الان کارخونه قند زدم از سر همون داستان هایوووووووووو /اره من خودمم بیشتر با اولی مواااااااااااافقمــــــــــــــــــــــــ اووووهوم آهنگم اقتضـــــــــوحه اما خبـــ گاهی شنیدن یه اهنگ افتضاح هم میتونه حال آدمو جا بیاره مرسیـــــــــ
شما اگه میشه توی کامنتای بعدی اسم خودتونو بذاری آخه دوس ندارم کسی با هویت غیر رررسمی کامنت بذاره

نسیم سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ســـــــــــــــلام ســــــــــــــــام
عه چه باحال گفتم خخخخخخخ
چه وزنی داره سلام کردن با اسمت ....

همش قشــــــنگه باید امتحان کنی ببینی به دستت میاد یا نه ...
من اولی رو بیشتر پسندیدم ... بعدشم سومی ...

وب جدید زدم به زودی آدرس میدهممممممممم .....

چه عجججججججججججججججججججججب باد آمدو نسیم هم همراهش منتظرییییییییییم پس بازم اولی جره گزینه هاست

بانو یانیش سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.yanis1378.blogfa.com

دومی لایک

بانو یانیش سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

من دختریــــــــــم که در بـــــــــــــاد گمشده!!!!!!!

از یــــــــابنده تقاضـــا می شود,

مـــــــرا به حال خود رهــــــــــــــــــــــا کند...

زیبا بود

تنهاto سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

دمتون مذااااااااااااااااااااااااااااب

دممون مذاب

سارا سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

ای سام قلبم دیگه ضعیف میزنه واسه این زلزله مسخرهرنگم این شکلی شده

سام من تو تو کلاس بودم یه زره کلاس تکون خرد بقیه میخندیدن من داشتم قش میکردم بعدشم تو ماشین تارا از امد ماشینو تکون داد دیگه بطور کامل قلبم وایساد

ای من میترسممممممممممممممممممممممم

عه مگه زلزله ترس داره فوقش اینه زیر آوار مدفون میشی ای سارا تو نمیدونی چقد باحال بود زلزله اونشب تصور کن من واس خودم لم زده بودم همزمان داشتم با دوستم حرف میزد بعدش زلزله اومده هر دمون داشتیم میخندیدیم که همزمان حس میشد خعلی جالب بود نترس جنوب شهر اینطوریه

سارا سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ

سام از این به بعد نظرامو تغییر نده

عااااااااااااااااااااقا من ازین به بعد میاد خدمت شوووووووما جهت شعر های دکلمم باریکلا سار پلللللللنگ خیلی قشنگ بود جدی میگمااااااااااااااااااااااااا ... آخرش تو هم مثل من خل شدی رفت
سارا من کی تغییر دادم ؟ فقط گاهی سانسور میکنم همین
راااااااااااااااااااااااااستی سارا مررررررررررررررررررسی

مارال چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام.خوبین؟؟؟ب نظر من 3 خوبه شیکهههههههههچطولی زهرا تو هم اینجایی؟؟؟چ خبلا؟؟

مرسی ... من جای زهرا جوابتو میدم : شلام عقیییییییقم شالت شوله ؟ شلاملی ؟ هیخ خلبلی نیشت

jiji پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ

In my opinion the first one is better but the second one would suit any style ! :)
&
The last one can transform you to a young rich man.

It's up to you what to wear , so don't make a fuss in ur mind buddy !

اووووووووووووووه حالا من یه چیزی گفتم تو چرا جدی گرفتی همه کامنتو انگلیسی نوشتی ؟ تنکیوووووووو تنکیووووووووووو

مارال جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

ا . پ یاد گرفتی به زبان منحوس زهرا حرف بزنی میبینم که سطح مبتدی رو هم پشت سر گذاشتی افرین . ولی از این به بعد به زبان شیرین وگویای فارسی جواب بده با تشکر قالبتم قشنگه


آره دیگه کمال همنشین اثر کرده . مرسییییی

jiji جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

That's my way ! maybe you forgot how I were ?

If you did so , it's ok ! anyway...wish you all the bests plus one of these expensive watches !!

تنکیوووووووووووووو دوباره . جمله بندیت درست نبودااااااااا خو خودتو معرفی کن جی جی کیه دیگه ؟

jiji جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

Can't you even guess who am I ?:D

no i cant

[ بدون نام ] جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺯﻝ ﺯﻝ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺶ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ
ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ
ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ !
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦِ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﺍ ﺗﻤﺎﻣﺶ ﻧﮑﻦ
ﺟﯿﻎ ﺑﺰﻥ ... ﻣﺤﮑﻢ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺑﮕﯿﺮ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﮐﻦ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﮔﻔﺘﻦِ ﺍﯾﻦ ﮐﻠﻤﺎﺕ
ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﺑﯿﺎﯾﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﺟﻮﺭِ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﯾﺎ ﺍﺻﻼ ﻧﮕﻮﯾﺪ
ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ
ﺑﺒﺮﺩ ﺗﻤﺎﻡِ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺖ ﺩﻫﺪ
ﻣﺜﻼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﯼِ ﺁﯾﻨﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﺴﺘﺪ ﮐﻨﺎﺭِ ﺗﻮ
ﺑﮕﻮﯾﺪ :
ﭼﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ؟
ﺑﮕﻮﯾﯽ :
ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ
ﺑﮕﻮﯾﺪ :
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ
ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ
.
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻘﺪﺱ ﺍﺳﺖ
ﮔﻔﺘﻨﺶ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ
ﺷﻨﯿﺪنش ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮﯼ
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ

شما اسم نداری ؟

رها یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

نه داری امیدوارم میکنی.خوش سلیقه هم که هستی.راستی دکلمه هات رو گوش کردم چقدر با استعدادی پسر کارت رو گسترش بده.
هم صدای خیلی خوبی داری هم اهنگ سازی و متنش اگه کار خودت باشه عالیه.
واقعا کارت خوبه برات بهترین ها رو ارزو دارم
راستی 1% چیزی که من به تو سر میزنم تو به من سر نمی زنی ها؛دقت داشته باش.

مرسیـــــــ رها خوشحال کردی منو نه آهنگ سازیش از خودم نیست اوه عذر خواهی عذر خواهی باشه ازین به بعد بیشتر دقت میکنم

رها دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

اره فهمیدم استعدادت دیگه تا حد اون اهنگه نیست اخه زیادی ارامش بخشه.
دقت کنی برات بهتره.

من همیشه خوش سلیقه هستم در انتخاب اهنگ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
.
.
خیـــــــــــــــــــــــــــلی بلاگ خوشملی داری
.
.
بلاگت دلمو گرفته .
.
.
.
راستی به من م سر بزنی هـــــــــــــــــــــــــــآ .
.
.
راستی با تبادل لین کی هم موافقم ها.
.
.
.
خلاصه خوشحالم کن با امدن به بلاگم.
.
A00a.blogfa.com

رابین پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ق.ظ

هرکدوم خواستی براخودت بخر برا من سومیرو

اینووووووو باش تعارف نکنــــــــــی یه وقت

علیرضا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

من که میگم از بالا دومی و از پایین اولی یعنی از بالا دومی و چهارمی
اوووووووووووخ
مخصوصا دومی
مارکشم ابهتش بیشتره
خیلی بیشترررررررررر

باش خوش به مرام تــو که یه غریبه ای نظرتو گفتی در موردشون

laya پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://laya-alone4ever.blogfa.com

من از چهارمی خوشم اومد

مرسی از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد