کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

دکلمه " دوباره شب "







سومیــــــــــن دکلمـــه
من


ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



ابتدای تابستون قرار بود سومین دکلمــــــــه من ضبط بشه اما به دلایل مختلف عقب افتاد تا اینکه توی دقیقه 90 چند روز پیـــــش به دلایلی تصمیم گرفتم متن و موسیقی کارو تغییر بدم و دکلمه " دوباره شب " رو منتشر کنم
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دکلمه ها  از امکانات خونگـــــی مثل لبتاب و کامپیوتر به همراهه میکروفن ضبط میشه و کار میکسشو خودم میکنم واسه همین اگه ضعفی در کار بود نادیده بگیرید ... من همـــــــــــــه دکلمه هامو برای دل خودم میــــخونم و ازینکه دیگران  اونا رو گوش بدن و نظراتشونو بگنــــــــ مســـرور میشم
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


البته دکلمه اول و دومو هم برای دانلود میذارم واسه کسایی که دکلمه های قبلی منو گوش ندادن



ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
توی همه دکلمه ها  همیشه خاطراتی دارم و اما این دکلمه هم اتفاقی که به یادگار موند توش این بود که قصد داشتم منتظر اولین باران پاییز باشم و توی یه عصر بارونی ضبطش کنم تا حسم بهتر انتقال داده بشه که یه هو دیدم پریروز باروووووون اومد توی این وسط تابستون و دو روز هوای بارونیو  پشت سر گذاشت شهر




دکلمــــــــه جــــــــدید مـــــــــــن

نامـــ : دوباره شب








دکلمــــــــــه های قبلــــــی مـــــــن :

.............................

نامـــ : شاهکار موهایت

سال انتشار : 92


.....................

نامـــ : شکوه درنا

سال انتشار 91



نظرات 33 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

zahra پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

سنام خوفین؟؟ اااااااااااااااااااا قالب جدید با حاله شاعرانسب جای ماهم ک حرف میزنینسنام مالال مقسی تو چطولی والا خلبلی نی.تو چ کا میکنی؟؟؟اااااااااااااااااااااا دکلمه سوم پ تالا چیزی ب من ندفته بوددل ملد پست خلبی:ب نظل من سه خشنگه.با خلاسانس

مالال مالال جوابشو بده
آره دیگه سخنگو شدم تازگیا تالا بعید میدون خبر داشته باشه واااااااااااااای خدا من هر کدوم از جمله هاتو باید ده بار مرور کنم تا بفهمم چی نوشتی الان این یعنی چی : دل ملد پست خلبی ..؟

zahra پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

دکلمه سوم عالییییییییییییییییییییییییییییی خععلی خوب بود خوشمان امد

مرسی زهرا

سارا جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

خوابم نمیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

هه هه شانس اوردی ما اینترنت تو خونه نداریم وگرنه دیوونت میکردم


ساااااااااااراااااااااااااااااااااا ؟ اونی که گفتی دلیلش چی بود ؟ ماله دیروز ؟ چه بیه جنگ کردنه ؟

دکلمه منو گوش ندادی ؟

مارال شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام زهرا میشه به زبان فارسی معیار یا مث ادم حرف بزنی من مث سام حوصلهی رمز گشایی حرفات رو ندارم راستی رنگ مانتو شلوار سال اول ها فیروزه اییه سال دوما از جمله من سورمه ایه رنگ مانتو شلوارتون خعلی خوشگله این رنگو زدن یه وقت سال اول ها چش نخورن حتما اقای سام میبینم هنر های نانمودهی زیادی دارید رو نمیکنید افرین بچه با استعدادی هستی ملت شریف ایلام بهت افتخار میکنن

اووووووووووووووون چشم نخوردنو خوب اومدی
آره من کلا وقتی که دینا اومدم یه هنرمند منو از شیکم مادر تالاپی بیرون آورد مرسیــــــــ مارال

zahra یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

سنام خوبین؟؟هنو تو حرفای ما میمونین(دل ملد پست خلبی)ینی در مورد پست قبلی

خوبیم شووووووووووووووما خووووبین آهان خدا رو شکر فکر کردم گیر داعشیا افتادی عرب زبان شدی

دانیال یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ http://danial95000.blogfa.com/

خاک بر سرت
برای کسی خودت را بکش که برات تب کنه استه

چه عجب راه گمــ کردی تصور کردم تو هم منو فراموش کردی
من واسه کسی خودمو نکشتــــــــــــــم چرت نگو

الان این حرفتو نمیتونستی مثلا یه ساعت پیش بگـــــــی که پیشه هم بودیم حتما باید بیای اینجا مشکلاتتو بیان کنــــــی اصلا اگه میخوای بفرستمت مشاوره خانواده

تنهاto دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااام
خعیلی وخته نیومدم .....
چه جالبیده وبتون؟؟؟؟؟ حالیدم ...!!!!!ندانلودیدم اما ممطینم خشنگه....!!!!!
زهرا خانوم اسم من اشنا نیس واسنون؟؟؟؟
اگه یادتون افتاده لطفا بطور علنی تو وب نگید!!!!باچه؟؟؟؟

جالبیده ؟ حالیدی
مرسی که ندانلودیدید تشکر هم از نظر لطف یو
زهرا اسمشو فاش کن توی روزنامه ها کلا رسانه ای کنش

نگین دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ق.ظ http://http:/nea7700.blogfa.com

آپمممممممم

سارا دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

سام الان من خودمو نکشم

رضایتی میخواد واسه ی نیمه ی دوم شهریور تعطیلمون کنه

خب چی باعث شده که تو نارحت باشی ؟ بهترررررررررررررررررررررررررررررر .میخوای برم رضایتی قانع کنم که هر روز برین کلاس ؟

مارال دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

بیا بابا من میگم شما هنرهای نانمودهی زیادی دارید ولی رو نمی کنید ریا نشه بابا من که میدونم شما بیم ان داریدکه خدای ناکرده جوانان در پی مقایسه ی خودشون با شما به این نتیجه برسند که چرا اینا اینجورین و شما اینجوری وبعد امار افسردگی انزوای جوانان خود کشی نمودار سینوسی رو دور بزنه. اما محض رضای خدا بگید راز کیفیت محصولات صادراتی شما چیه که یه نمونه ش هم بدست زهرای ما رسیده میگم ما چون الان 1234567 نفر بای این مانیتور بی صاحابن ببینن راز کیفیت محصولات صادراتی شما چیه ببخشید زیا شد دیگه ولی مهم بود

مارال چقـــــــــد علمی صحبت کردی یه لحظه تصور کردم دارم با خبرنگار سی ان ان صحبت میکنم
بله خبــــــــــــ شما کاملا به راز سکوووووت من پی بردین و اونم اینه که آمار افسردگی بالا نره حالا این محصووووووووووولی که به دستـــ زهرای شما رسیده چیه ؟

تنهاto سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

بخوامم نمیشه بدانلودم اینم ب دلایلی.....اما خیلی دوس دارم بشنومش!!!!شاید تهفته ی اینده امکان پذیر بود....
نه!!!! باشناختی ک من از زهراخانوم دارم ممکن نیس اینکارو بکنه مخصوصا اگه بدونه کی ام؟؟؟؟!!!!!!
فقط کافیه یکم ب مغزش فشار بیاره...!!!!!مطمئنم یادشه....!!!!
زهراخانوم هنگ کردی؟؟؟؟؟
راستی اخرش کدوم ساعتو خریدین؟؟؟؟البته اگه فضولی نیس....!!!!!

اهان حتما سرعت اینترنتتون پایینه نکته با اینرنت ایرانسل اینجا میاید ؟ اشکالی نداره در فرصت مناسبتری دانلودش کنید نه اتفاقا من زهرا رو بیشتر از شما میشناسم اولا عمرا که به مغزش فشار بیاره و بعدشم اگه فشار بیاری بفهمه سریع رسانه ای میکنه اسم شما رو
ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟ ساعت ؟

مارال سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

بابا زهرا میگه تارا واسش یه چیزای ترش مزه ای اورده که شما فرستادید حلا بگید اونا چیبودن اگه نگید من مجبور مشم که از حق اب و گلی که بخاطر سال بلایی بودنم از تارا دارم ازش به زور بگیرم

آهااااااااااااااااااااااااااااااان خب اگه بری پست های گذشته منو بخونی توضیح مختصری از محصولات صادراتیم دادم محصولات ترش طعم من جزو برترین محصولات تولیدی ایرانه لواشک خورشیدی جزو ابتکارات من در این عرصه هستش
مارال ؟ در پاسخ سوالی که پرسیده بودی ؟ من هیچ خبری ازون ندارم حالا اگه باورت میشه و اگه نمیشه


++++ مرسی مارال . اهان خب خودت هر چی رو که خواستی بذار بعدش بهم بگو

++++ اهان اوکی

roshaaa سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

درود
جالf بود واسم ... منم مینویسم دکلمه و میخونم اما متاسفانه دخترم و نمیتونم اینجوری رو وب بذارم
اما اورین کارتون خوبه
این صدا به صاحب وب نمیومد

مرســـــــــــــی ازت روشا واسه هر دو کامنتی که دادی در مورد دکلمه واقعا نظراتت مفید بود مرسی مرسی فقط یه سوال مگه تصورات شما از صاحب این وب چی بود تا حالا ؟


+++ وبت باز نمیشه متاسفانه . مشتاقم دکلمه های شمارو بشنفم

سارا سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

خیلی حالم بده
رضایتیه....................و ................



اگه تونستی حتما برو راضیش کن

سااااااااااااااااارا حال منم بهتر از تو نیست اثا یه فکری زد به سرم دیدمت بهت میگم دیگه ناراحت نباش

zahra سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ

سنام. چیشد بابا اینقد خنگمخاک بر سرت تنها تو خودتون گفتین رو نکنمساممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟من به مغزم فشار نمیارم؟؟؟؟؟؟تنها تو؟؟؟؟؟؟؟؟واقعن که

نه دور از جان . فک کنم همه میدونن "تنهاتو" کیه به غیر از من
هــــــــــه هع نه شوخیدم نارحت نشی

roshaaa چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

درود
می دونید ی چیزی هست ها شما ک اینهمه وقت صرف میکنید اهنگ سازی کاش باخودتون بود اینجوری خیلی خوب بود
من گفتم من دکلمه میگم صدامو ضبط میکنم اما نمیتونم بذارم رو وب چون دخترمممممممممممممممم و صدای دختر نمیتونه اینجوری برا بقیه باشه
خواهش میکنم ی بار دیگه ادرس رو میذارم... ادرس درسته چند بار بزنید میاره

خبــــــــت تو خودت تصور کن من هر چقدر هم آهنگ ساز حرفه ای بیارم بازم به نظرت آهنگی به این زیبایی بهم تحویل میده ؟ عمرا !!
آهان

roshaaa چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

چرا اون نظرم تو ساعتا نیس؟حذف کردید؟

نظر ساعت ندادی

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

همه میدونن…
قصه ی لیلی و مجنونو می دونن
عشق شیرین و فرهاد و میدونن

همه میدونن…
اگه دل کندن آسونتر از کوه بود
یا که فرهاد با شیرینش دروغ بود

نمی شد نمی شد

حتی یه سنگم از بیستون دیگه جدا نمی شد

عشقای امروز واسه یه لحظن

دوست داشتناشون دروغ محضن

دل به دلش دادی ولی سرابه

آخر این عشقا پر عذابه

همه میدونن…

♫♫♫

همشون میگن همشون میگن

همشون میگن بی تو کار من تموم زندگیم

نباشی بی تو حرومه دروغه

آره دروغه…

آخ دروغه…

آره دروغه…

عشقای امروز واسه یه لحظن

دوست داشتناشون دروغ محضن

دل به دلش دادی ولی سرابه

آخر این عشقا پر عذابه

♫♫♫

حسی که واسه یه لحظه باشه اسمش عشق نیست
اسمتون رو نذاشتیداااااا

نسیم چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

ســـــــــــــلآم دوســــــتم ... :)
نشــــــــــــناختی ؟؟؟!!!
منم نســــــــــیم
وبلاگـــــــــــــــــــــ در حسرت مهربانی
با آدرسradepaeshgh.blogfa.com

به دلایلی آدرس وبم تغییر کرد ... با یه احســـــاس جدید منتظر حضورت هســــــتم ...
اگه زحمتی نیس اسم و آدرس وبم رو تو لینکات تعییر بده ..
مرســـــــــی ...

+ ببخشید ســـــــــــام فعلا ترافیک ندالم دکلمتو دان کنم :(

اووووووووووووه برگشت نسیم پس سال ها خشکسالی اون احساس جدید چه احساسی اونوقت آیا
باشه سعی میکنم ببخشم

تنهاto پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ

بهتون قول میدم و حاضرم قسم بخورم ک من زهرا رو بیشتر از شما موشناسم!!!!مطمئن باشید!!!!
نه نتم مودمیه!!!اما مشکل از ی جا دیه اس!!!شمام ب مغزتون فشال نیالین!!!!میترسم فاز و نولتون بهم بریزه حالا بیاو درستش کن!!!!!
خب اگه اون روش بالا بیاد و اسممو رسانه ای کنه ب احتمال زیاد باید پول مراسم هفتمن و چهلمین روز ارتحال مبارک خودشو اول کنار بذاره بعد بیاد ی همچین خبطی انجام بده!!!!!!بعله!!!!!!
حتما کارخونتون قندتون ورشکسته شده نه؟؟؟؟؟!!!!!
ای بابا خواستیم مثلا شریک شیم پول در اریم مام ی ساعت مارک بخریماشانس ماس دیه!!!!
عیف نداله!!!!!!!!

آهان مشکل از کجای دیگس
عاقا من حاضرم توی مراسم هفتمش یه تعداد آدم بیارم که مراسمو گرم کنن آبرومند برگذار شه خودمم شین حسنو حسین میکنم دخسه
کاااااااااااااااااارخونه قندم ؟ اتفاقا دوباره راه اندازی شده در وسعت 6 هزار کیلومتر ... میخوام قند با طعم گلاب تولید و وارد بازار جهان کنم بعدش اگه میخوای شووووما بیااااااااا فضای سبز کارخونه رو به عهـــــــــــده بگیر

رابین پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ق.ظ

کوفتت شه .کجا بارون اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخی تو بارون ندیدی نه واقعا الان بزنم فک دماغتو مماس کنم با صورتت ؟ جای از بارون حرفیدن دکلمه رو دانلود کن نظرتو در موردش بگو

تنهاto پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

زهررررررررررررررررررررررررررررا
بیا مردم ازاری باچه!!!!باج بگیر بعد نگو من کی ام !!!!ینی حالا گرفتی پ؟؟؟؟نه؟؟؟خخخخخخخخخز هرا جان دور از جون خنگ!!!!!دلیل داره میگم رو نکن ب خودم مربوطه
چرا عزیزم تو ب مغزت فشار میالی اما مشکل اونجاس که زورت ب مغزت نمیرسه!!!!!
چی رو واقعا که؟؟؟؟!!!!
اغا سام همه منو میشناسن الا شما یکی!!!!!
مشکل از ی جا دیگس دیگه!!
ارا دخسه ؟؟؟؟؟"شین حسنو حسینو"خوب اومدین!!!!خخخخخخخخ!!!بعد اون ادما چن میگیرن گریه کنن؟؟؟؟!!!
او له له 6هزار kmچندتا 0 داره انوقت مدیر کارخونه؟؟؟؟!!!!
اه از طم گلاب بدم میاد
ورشکست میشین با این نو اوریتون!!!!!
منو همون شرکتای جهانی با حقوق میلیون دلاری میخوان حالا شما؟؟؟فضا سبز؟؟کارخونون؟؟؟
بقول کوردا شکر خدااااااااااااااااا!!!!!
....

بی سوالی شده
باشه عاقا من پیگیر اسم شما نمیشم ازون کامنتیی که دیگه هیچ اسمی نداره و برای من گذاشته میشه که بهتره
دیگه شـــــــــــوما چیکار داری من چند میگیرم شوما مجلست گرم شه
مدیر کارخونه ؟ معرفی میکنم : مستر سام راک از طعم گلاب بدت میااااااااااااااد تاز من میخوام 30 هزار مترمربع دیگه از زمینای کنارشو بخرم بکنم باغ گل محمدی که گلابو مستقیم وارد کارخونه کنیم من هیچ قراردادی با شما نمیبندم دیگه شما همین که مفتخر شدی در کارخونه سام راک مشغول به یک فعالیت تجاری بشی باعث افتخاره واست دیگه ..... الان شما فقط باید خوشحال باشی

سارا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

سام .......................................

سارا خله خو آدرسشو میدادی ؟

چی شده اتفاق جدیدی افتاده خلو چل
کسی بخواد خاطر دختر خاله منو برنجونه با من طرفه ها ا ا
سارا ؟ یکی با اسم " دلشکسته " کامنت گذاشته تو بودی ؟

roshaaa جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

درود
مقسی بابات نظرتون موسیو سام
خوش حالم ک خوشتون اومده
اره خودم با هم هماهنگشون کردم

بازم سر بزنید اقای خواننده
راسی علی اقا خبر ندارید؟چرا این روزا اینقدر دیر ب دیر میان؟


علیـــــــــــــــــ گاهی حالش خوشه و گاهی خوش نیست

تنهاto جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ

انگاری مزاح هام شما رو ناراحت کرد...ببخشید مزاحم وبتون شدم.....!!

ببخشید که اینو میگم شما با خودت درگیری ها من چی گفتمــ که شما حس کردی نارحت شدم

حریردل جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

دیروز به یاد تو و آن عشق دل انگیز
بر پیکر خود پیرهن سبز نمودم

در اینه بر صورت خود خیره شدم باز
بند از سر گیسویم آهسته گشودم

عطر آوردم بر سر و بر سینه فشاندم
چشمانم را ناز کنان سرمه کشاندم

افشان کردم زلفم را بر سر شانه
در کنج لبم خالی آهسته نشاندم

گفتم به خود آنگاه صد افسوس که او نیست
تا مات شود زین همه افسونگری و ناز

چون پیرهن سبز ببیند به تن من
با خنده بگوید که چه زیبا شده ای باز

او نیست که در مردمک چشم سیاهم
تا خیره شود عکس رخ خویش ببیند

این گیسوی افشان به چه کار ایدم امشب
کو پنجه او تا که در آن خانه گزیند

او نیست که بوید چو در آغوش من افتد
دیوانه صفت عطر دلآویز تنم را

ای اینه مردم من از حسرت و افسوس
اونیست که بر سینه فشارد بدنم را

من خیره به اینه و او گوش به من داشت
گفتم که چه سان حل کنی این مشکل ما را

بشکست و فغان کرد که از شرح غم خویش
ای زن چه بگویم که شکستی دل ما را

حریردل جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام خوبی داداش سام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخش انقد افسرده ودرگیرمشکلات که نمیشد بیام

خواهش

سمیه جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

زیباست

مرسی

نسیم جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

اوووووووووووووووووووووووووووه مرررررررررررســــــــــــی ....
شـــــــــــرمنده کردی با این تجزیه تحلیلاتت ســــــــــام ...
آره شــــــــما پســـــــرا کلا موجودات عجیبی هســـــتین ...
گاهــــــی همه زندگی ما دختـــــــــرا میشــــــین ...
گاهــــــــی عذاب جونمون .........

ولی این عذابه هم به نظرم خودش شیرینه ...

موزیکــــــــــــ گذاردم ســـــــام ...

واااااااااااو ســــــــــــــــام دکلمتو دانلود کــــــــردم ...
متنش فوق العاده بود ... کاش متنشم میذاشتی ...

خودکارم را از ابر پر میکنم و برایت از باران مینویسم ...

با ناز میخوانم ... آواز میخوانم ...

این دوتا تیکه خیلی به دلم نشست ...

صداتم خوبه خیــــــــــــلی ...

با اینکه من عاشق صدای ویالونم اما بنظرم متناسب با متنت نبود ...

در کل خیـــــــــلی عالـــــــــــــــی بود ســـــــــــام ...
متنشـــــــــو حتما موخوام ...

آره واقعا هر دو حالتش به ما حال میده موزیک چی ؟ موزیک گذاردی ؟ وای خدا گویش دانیال به تو هم سرایتـــ کرد
متنشــــش در بینهایت
اووووووووووووووووه نسیم اونجا اشتب گفتی "با ناز میخوانم " نیست من دوبار میگم " آواز میخوانم " یک بار بدون تحریر میگم و یک بار با تحریر با دقت گوش کنی واضحه
مرسیــــــــــــــــ نسیم که حداقل مرامشو داشتی دانلود کنی و گوشش کنی بازم ایوووول مرسی از نکته های مفیدت

roshaaa شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

یعنی حالشون بده علی اقا؟ اره میدونم ی ماهی هست اینجورین

علیـــــــــــــ خیلی دوس داشتنیه

مارال پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ق.ظ http://aria2kht.blogfa.com

بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش :
آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی
پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری . . .

یه بند خدا جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

همه دکللمه هاتو برا دخمل بی لیخته نوستی بلات متاسفم بی شلیقه بی ذوق

دکلمه هام من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد