کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...













هایــــــــــــــــــووووووووووووووووو ریکوردر صوتی new به دست آوردم


ازین پس دکلمه های من با سرعت و کیفیت بالاتری منتشر میشه 


به زودی دکلمه جدیدمــ منتشر میشه و از همهـــ مهمتر تشکر میکنم از دوستایی که دکلمه ی قبلمو گوش دادن و لطفشون به من ابراز کردن و نظرات سازنده خودشونو بیان کردن چرا که این نظرات سبب میشه من دکلمه های بعدی رو با اجرایی پر لایک تر به مرحله انتشار برسونم 


name این دکلمه جدیدو خیــــــــــــلی دوس دارم 


حالا بعد for you میگم 


آهان اینم بگم که ازین به بعد دکلمه هام با پیکچر خودم منتشر میشه ツ


هیچیـــــ دیگه من برمــــ ...







نظرات 15 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/



چ خووووووووووبـــ خوش خبر باشــــــــــی ...
ماشــــــالا پرکار شـــــــــــدی ... زود زود هم پست میذاری ...

منتظرممممممممممم که نقدت کنممممم
مرسی که بازم اومــــدی ...

مرسیـــــــــــــــــــــ

نسیم پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

عکس پستت هم خیلی خوچگله ...
کلا من با ویولون و پیانو خعلی حال میکنم ....
راسی دکلمت هنوز نیومده تو حلقم .... یادت باشه من اولین نفری بودم که دکلمتو خوردم .........

پیانو عشق منه نیومده تو حلقت مرسیــــــــــ

کوچه تنهایی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام ساممممممممممممممممممم
یوهوووووووووووو
من دکلمتو دوس دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دقیقا تو شرایط حساس گوشش میدم که اونوقته که کاملا درکش میکنم.... مثلا اولین دکلمتو تقزیبا 6 ماه پیش حسش کردمممممممم
به قول معلممون میگفت
علی
12 دقیقه از کلاس عقبی....
دیگه خودت تصور کن تو کلاس همه ساکت یهو یه ربع بعد یکی میخندید خخخخخ
خدایا من چقد خوشمزمممممممممممممم

سلام علیــــــــــــــ جوووووووووووووون مرسیـــــــــــــــ فدایت خوشحالم که میتونی درکشون کنی مرسیــــــــــــــــتت از حس شنواییت
هــــــــــــــــه هـــــــه همینکه تصور کردم خندم گرفت کارت درسته علی جووووووووووون

تنهاto پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ب.ظ

حالا کی گف از اهنگتون بدش میاد؟؟؟؟
اتفاقا با وبتون هماهنگه!!!!
دکلمه!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!

کی از اهنگم بدش میاد ؟ کسی چیزی نگفته مرسیــــــــــــــ ... بهله دکلمه

نگاه جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
خداروشکر

مرسی

نگاه شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ق.ظ

آقا؟! این چه وضعیه؟
چرا آهنگ وبتو عوض کردی
من اونو خیلی دوس داشتم
موقع کار کردن باز میکردم وبتو اونو میگوشیدم!
حداقل کد آهنگ بلیو بهم بده
لطفا!

این چه وضعیه ؟
چرا اهنگ وبمو عوض کردم ؟
تو اونو خیلی دوس داشتی
واقعا ؟ اتفاقا من خودمم خیلی خوشم ازش اومد بعدا حتما ازش استفاده میکنم واسه دکلمه هام
کد آهنگو بهت میدم باوشه

نگاه شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ق.ظ

ضمنا سلام

سلام

نسیم شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

من دوباره آپــــــــــــممممممممم

نگاه یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ

با اون خندیدنت تا زبون کوچیکتم معلوم شد
شیک بخند بچه!
گفتم شاد باشی نگفتم 66 بشی!
دستت درد نکنه که "قراره" بهم کد رو بدی دادا


باوشه
فقط چند روز دیگه این چند روز خعلی سرم شلوغه اما چشکم

تنهاto یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

سلووووووووووووم
بازگشایی مدارسو باتأخیر به همه دانشجوا ودانش اموزا تسلیت میگم

مدااااااااااااااااااااااااارس

رها دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

منتظر دکلمه ی جدیدت میمونم.
امیدوارم مثل قبلی ها خوب باشه.
موفق باشی

مررررررررررررررررررررررررررسی رها

نسیم دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

یوهووووووووووووووووو ســـــــــــــــام تو حرفـــــــــــ نداری ...
نطراتت واقعــــــــــــــــا نظره هــــــــــــآآآآآآآ

مرســـــــــــــی
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
و دوباره مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــی ....

خودمم پست جدیدمو خیــــــــلی دوس داشـــــــــــــــتم ...
( من همه پستامو خیلی دوس دارم ..)

آهنتگ وبمم حرفـــــــــــــــ دل و حال خوب الانمه ...

مرسیـــــــــــــــــــــــــ نسیم تو لطف داری نظرات برگرفته از آپ های متفاوت تو هستش آهنگ وبت محشره

سارا سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:09 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم

وای سام زنگی عالیه

وای این روزا خیلی خوشم

راستی سام دیگه کمتر بهت سر میزنم

از دستم ناراحت نشی بعد وقتی میام خونتون خیلی اتفاقی بری خونه دوستت

چه عجب تو حالت خوبه ؟ خوبه که خوشی هی خوش باش کوفت هر وقت میای خونه زربانو سر بزن
خیلی اتفاقی هان

تنهاto جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ


ببغشیدیه

الان من چی به تو بگم ؟

نگاه شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد