کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

لباس پاییز



لحظه خرید لباس های پاییزی دقت کنید !


لباسایی بخرین با جیب هایی به اندازه دو دست ...


شاید همین پاییز عاشق شدید !



نظرات 16 + ارسال نظر
کوچه تنهایی پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

چه حس خوبی
چه موسیقی

تنهاto جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

راجع ب من صدق نمیکنه.... پست وقالبتون مثل هواست!!!!!

نسیم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

وااااااااااااوووووووو فوق العـــــــــاده بود ســـــــام ....
حتما به این نکته توجه می نمایم ......

نسیم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

زلیخا!جان یوسفت راستش رابگو...به خدایت چه گفتی که خودش اینطور پادرمیانی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنهاto شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

اهنگتون واقعاااااااااااااا واقعاااااااااااااااااااااااااواقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقشنگه ب فضای بارونیم میاد...ارام بخشه....
خوانندش؟؟؟؟؟

مررررررررررررررررسی امسال توی اولین کنسرت گروهم این اهنگ رو به صورت کرال اجراش میکنیم راستی شما پیشاپیش دعوتی با دوستاتون ... احتمالا زمستان باشه ... اولین بار توی استان یه گروه متشکل از دختر و پسر به همخوانی با پیانو مپردازن این جدیدترین کار سامی یوسف هستش

تنهاto سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

از دعوتتون واقعا متشکرم......
بعللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله بازم هنرای سام راکه....
سامی یوسفو ک نگید خعیلی عزیزیه......خواننده خوبیو انتخابیدید...

تنهاto چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ب.ظ

ی چیزی میگم ب خودتون نگیرین....
اکثریت اهنگای وبتون خعععععععلی قشنگه.....
خیلی قشنگه این اهنگ....
اونقد ک احساساتی میشم....

باشه به خودم نمیگیرم من هر اهنگی رو نمیتونم دوس داشته باشم واسه همین گاهی واسه تغییر یه پست رو بخاطر پیدا نکردن اهنگی که دوسش داشته باشم عقب میندازم ... موسیقی نوازشگر روح ادماست دیگه واسه اینه حس موسیقیایتت اینقدر راحت تحریک میشه

نسیم چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

ممنــــــــــــــــونم ســــــــــااام ...
آره خودمم با اسم این آخـــــــری خیلی حال نکردم راستش

کوچه تنهایی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

مرسییییییییی ساممممممممممممممممممممممممممممممممم
توووووووووووووووووو خخوووودتتتتتتتتتت جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنونننننننننننننننننننن
اهنگت قالبت پست تای پاییزیت ادم دل نمیکنه بره از وبت سام
همیشه آنتیکی خیش ارات
سلام

مررررررررررررررررررررررسی علی جووووووووووووووون ولی به پست اخر تو که نمیشن

شنگوووووووول پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ http://shinstar22@gmail.com

سلاااام خوبید!؟اومدیمو عاشق نشدیم اونوقت چیکار کنیم!؟؟؟وبلاگتون زیبا شده؟!!

سوالی خو.بی بود ؟ اگه عاشق نشدی همیشه یه دستتو بذار توی جیبت ... توی اونیکی دستتم چتر بگیر که یه جیبت همیشه خالی باشه

مارال شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام اوووووووووووووووووووووووووووووووووه چه خبرررررررررررررررررررره ببین چیکار کردهههههههههههههه ایول خیلی باحاله وبت

. شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

ــــــیـــلــــی ” نــــــامردی”!!!!
مـــن و تو “مــــــــــا ” شده ایم
نمی دانستم که “مــــــا “یـــمان آوازی می شود
برای گــــــاوی که در طـــویله ی دلـــت مخـــفی کرده بودی
بــــــــــــاورم نــــــمـــیــــشـــه …
چی از دل مــــن،غیر مهربونی دیدی ..
چی شد که حالا،یه گل غریبه چیدی ..
بعد اون حـــرفـای زیبات ..
جـــــدایـت بــرام عجیبه ..
غـــصه هات برای من بود ..
شــــــادیت اما با …….
تـــو ســـوزندی خاطـــراتی که تـموم زنـدیگم بود ………
کـــنارمی به من
نگـــاه نمیکـــینی…….
ایـــنو فقط ی عـــده درک میکـــنن …
چشمهـــایم را بستــــم
تا پنــهـــان شدنـــت را نبینــــم
۱ , ۲, ۳ … ۱۰
هــــزاران ۱۰ ……
و تـــــو
هنــــوز نگــــفتی بیــــــا . .
دلــم یــک رمــان می خــواهد…
اولــش “مـــن” و “تـــــو” بـاشیــم…
آخــرش “مـــــا”…
شـــنیده بود که لـــذتی در “گـــذشت” هست …!
از من گـــذشت و رفـــت …
لعـــنت به این واژه ها که مثل هم خـــوانده مـــیشوند
از آن شـــب که مـــیان اس ام اس هـــایمان خوابـــت برد ، سال ها مـــی گذرد …
من هـــنوز منتـــظرم از خـــواب بیدار شوی ..
بـــرای اثبات مردانـــگیت بـــجای افـــتادن روی دخـــتر مـَــردم ،
روی پـــای خودت بایـــست…!!!
در عـــمق چـــشمانـــش کس دیـــگری پیدا بود.
دیگر عـــطر نـــفس هایش بوی عشـــقمان را نمـــیداد…
برای بی اعتـــنایی هایش دلیـــل های کودکانـــه می آورد:
((خـــوابم مـــیاد… خســـته هستم…))
من زود باور هـــم باور میـــکردم چون با تمام وجـــود باورش داشتم:
((اســـتراحت کن گـــل من… مزاحـــم نمیـــشم…))
رفت که اســـتراحت کـــند…
ولی رفـــت که رفـــت که رفـــت….
به هر حال من هم بد نگـــفتم ، خـــوب بخـــوابی گل من واسه هــــــمیشه
نـــفس تـــازه کن ،،
بـــوسه ی بـــعدى ،،
نـــفس گیرتر خـــواهد بود ،،
از مـــا گـــفتن
وابـــستگی غدغن !
همـــراهی مجاز !
دلبستگی با احـــتیاط !!!
رابـــطه هاى امـــروزى :
مى تونیـــد به همـــدیگه دســـت بزنید ،
ولى نمـــى تـــونید به گوشـــى هاى همـــدیگه دســـت بزنید …
هـــــــــی فـــلانـــی ….
هـــشدار داده بودم هـــوس گـــاز زدنم به سرت نزند
بخشـــشی در کار نـــیست
تو از بهـــشت وجودم برای همیشه رانده شـــدی… !
گـــناه … نه !
چـــاره ای نـــبود …!
طـــعم ســـیب مـــیداد … لبـــانت !
طـــاق زدم … بهـــشت را با آغـــوشت
هـر شـب از پُــــشـت صـفـحـه ی کـوچـک مـوبـایـل
در آغـوشــــم مـی گـیـــــری
و نـمـیـدانـی کـه چـه” آرامـشـی” سـت
هـمـیـــن آغــــوش خـیــــالـی !!!”"
زنـــدگی سرگـــذشت درگـــذشت آرزوهــــــاست . . .

زنـــدگی سرگـــذشت درگـــذشت آرزوهــــــاست . . .

. شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

بیهوده میگردم به دنبالت،
وقتی نیستی ، بیهوده نشسته ام چشم به راهت



شاید وقت این است که حسرت گذشته های شیرین با تو بودن را بخورم
تنها بمانم و کوله باری از غم را بر دوش بکشم



دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است ، فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است

مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم ، چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم؟



پیش خود میگویم شاید فردا بیایی ،شاید هنوز هم مرا بخواهی !

تقصیر دلم بود نه چشمانم ، این قصه که تمام شد، باز هم اگر بخواهی میمانم



نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم،



این حال و روز من است ، نیستی که ببینی این روزهای بی تو بودن است
تمام هستی ام تویی ،از لحظه ای که نیستی ، انگار که من نیز نیستم ، انگار مدتی را با عشق زندگی کردم و



بعد از تو ،مال این دنیا نیستم !

از آغاز نیز اهل دیار تنهایی بوده ام ، تو رهگذری بودی و من با تو مدتی آشنا بوده ام



از کجا میدانستم اهل دل نیستی ، عشق را نمیشناسی و با من یکی نیستی ، از کجا میدانستم که تنها میشوم ، من بیچاره باز هم بازیچه دست غمها میشوم !

شما اسمت نقطش

نگاه پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

هی هو هی هو ای 2 نظر بانینه چنی غمگین بی ؟
یه چه بی؟ له پید خنن روله ی نازاره دالگه خود!
یه تیه ی شاد تر بودان بد نیه ها!

کردی نوشتم اگه نمیتونین بخونین ترجمه کنم!

حواسم باشه لباسای بدون جیب بخرم

نگاااااااااااااااااااااخ ؟ تو کرد هستی ؟ منم کردم . تو کرد کجا هستی ؟

نگاه دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ق.ظ

کرماشانیم براگم
عرا اقره عجیبت هات؟

شما کرد کجایید؟

دیگه دیگه

نگاه چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

هرطور راحتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد