کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

Happy my birthday


یوهوووووووووووووو تولدم مبارک

تولد امسالم متفاوت تر از همیشه هستش




اگه گفتیــــــــن چرا ؟

چونکه به مناسبت تولدم یه دکلمه خودندم ... اونم با سبکی جدید

نام اثر : boy of autumn

متن اثر : از خودمه

کلیپ تصویری هم 60 درصدشو خودم ساختم از تصاویر بینظیر پاییز

صدای اثر هم که صدای خودمه

اون نوازنده هم که داخله کلیپه نوازنده اصلی موسیقی کاره ... اقای بنیامین .

امیدوارم که بپسندین ... خوشحال میشم دانلود کنید و گوش بدید همش 14 مگابایته


 


اینم لینک دانلودش




نظرات 11 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت
مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ایشـــــــــــــــــــــــالا شــــــــــــونصد ســــــــــــاله بشــــــــی و شــــــــــــــــــــونصد تا دکلمـــــــــــــــــه بخـــــــــــــــونی ...

به جـــــــــــــــــون ســـــــــــــام اسپیکــــــــــــرم خرابـــــه
شـــــــــــنبه تو مدرســـــــــــه دان میکنم ...

با برو بـــــــچ نقدت میکنیـــــــــم ...

قضیه تلوزیون چیه ؟؟؟

یوهوووووووووووووووووووو مرررررررررررررررررررررررسی اره به دوستات تو مدرسه بده که طرفدار پیدا کنم توی مدرستون معروف شم
خب من توی شبکه استانی مجری دوم برنامه جاده جوانی هستم 2 سال گذشته اسم برنامه پلکان بود حالا شد جاده جوانی

نسیم پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

دانلــــــــــــــــــــــــــــــود کردمممممممم
ولی اگه فرصت شد با دوستام هم گوش میدیم نظر اونارم میگم

قالب نو مبارکـــــــــــــــــــــ

خب فضای تصویرش خیلی قشنگــــــــــ بود ... پسندیدم ...

راستش سام یکی از موردایی که کیفت کارتو با وجود نکات مثبتی که داره پایین میاره ... موسیقی دکلمه هاته ....
به نظرم بهش نمیخورد ....

متنش واقعا عالی بود ....
ربط دادن نظر خودت با شاعرا کار خیلی جالبی بود ....

یه کلمه هایی بنظرم نباید میاوردی ....
مثلا حال میکنن ...

اگه یکم آروم تر میخوندی بیشتر متناسب با موسیقیش میشــــد....

راســـــــــی قضیه این ده بالای محمد رضا چیه؟؟؟؟ من که نفهمیدم...
ینی به نظرم هیچکس آشناهای خودت نمیدونه..!!!
چرا ابهـــــــام ایجاد کردی برادر مـــن خخخخ

و در آخـــــــــــــر ...
پســــــــــر پاییـــــــــــــــــــــز ...
پاییز قشنگه ... منم دوسش دارم ....
دکلمت باعث شد یادم بیاد چقد قشنگه و ما چقد بی تفاوتیم ...

موفق باشـــــــــــــــــــــی پســـر خوبـــــــــــ ...

lمررررررررررررررررررررررررررررسی
بهله فضای تصویرش بخش عمدش کار خودمه

اما من موسیقی این دکلمه رو خیلی دوس داشتم چونکه یه تضادی بین ریتم تند من و ریتم معکوس اون هستش که یه هارموووونی فوق العاده ایجاد میکنه ولی من به نظرت احترام میذارم یووووهووووو روی متنش خیلی کار کردم اووووووون ربط دادن هم از ایده خووووودم بود
اون کلمه هایی رو که میگی نباید میاوردم رو شاید واسه این اوردم که چونکه همیشه از کلامات رسمی تر در بقیه دکلمه هام استفاده میکنم این بارو گفتم بیشتر به سمت عامیانه بودن برم
ما یه شااااااااااااااااااعر معروف داریم به اسم محمد رضا رستم پور و توی یکی از زیباترین شعراش میگه " ده بالا یادمان باشد " واسه این بود اون محمد رضا
این ابهااااااااااااااامات عمدی بود زیبایی بعضی کارا یه اینه به سادگی نمیشه کشفشون کرد مثلا بزرگترین ابهامش اینه که منظور من از نشونی که خودم میگمش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه گفتی ؟

مرررررررررررررررررررررررررررررررسی نسیم از تفصیر کاملت ... واقعا ؟ خوشحالم که دکلمم این تاثیرو داشته

نسیم پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

برنامت تو شبکه استانی ایلامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره تو از کجا میدونی ؟

تنهاto جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولد
توللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللد
تولد بمارگ
دکلمتون خشنگه......
پمسل پایییییییییییییییییییییییییییییز
واسه شووووووومام ی بوگاتی تو کوچه گذاشتیدممممممم
خواهش میکنم

مرررررررررررررررررررررررررررررسی
پمسل یعنی پسر ؟
ببین ؟ یوگانی یعنی چی ؟

قاصد اشعار دودی جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

من توام من خود توام شاید
شعر دنبال هردومان باشد
نیمه ای از غمم برای تو تا
خود کشی مال هردومان باشد

اینکه قاااااااااااااااااصد خودمونه
مرسیکوووووووووووووووووو

تنهاto دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ق.ظ

کلا با فرهنگ لغت ما سازگاری ندالیدااااااااااااااااااااا
در فرهنگ لغت ما کرولالان پسمل معادل کلمه ی پسر در فارسی و boyدر انگلیسی است نشان دهنده ی جنس مذکر میباشد..........
بوگاتی یک اتومبیل جهانی و تولید شده در بهترین شرکت های جهان است.....







یعنی فرهنگ لغتا باید بیان جلو من لنگ بندازن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ

الهی بمیری

مرسی شما لطف داری

مارال جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

میگن تولدته خب مبارک. خب چیه مگه الان دیدم ببخشید دیر دیدم شرمنده

خوااااااااااااااهش مرررررررررررررررررررررررررررررسی مارال

غزال پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://sarzaminiporazomid.blogfa.com

سلام
ب سلامتی هرچی ادم بامعرفته اخه هرچی معرفت داره خرج دیگران میکنه واسه خودش هیچی نمی مونه



ب سلامتی دختری ک گفت بجای این ک بااجازه بزرگترهامجلس گفت بااجازه عشقی ک نذاشتن بهش برسم


ب سلامتی پسری ک بخاطرعشقش کتک خوردامافقط گفت کتک خوردن بخاطرعشقمم عشقه

زیبا بود

نگاه پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ


بازش کن ببین چی توشه
به منم بگو
تولدتون خیلی گذشته دیگه ولی عیدتون پیشاپیش مبارک!

مرسیــ نگااااااااااااااااااااااه
باز کردمـــــــ توش یه ساز پیانو بود

نگاه پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ب.ظ

دکلمه هاتون خیلی قشنگ بود و نسبت به گذشته بهتر هم شده

ممنــــــــــــــــون از نگاه لطفتــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد