کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

یـــــــــــــــــــک روز خوبــ








دقیقا از لحظه ای که پست قبلی رو گذاشتم تا همین حالا مجموعا 20 ساعت پای دکلمه  بودمــ و روی جزییاتش کار کردم

قرار بود دیروز تموم شه

این دکلمـــــــــــه یکی از سخت ترین و حرفه ای ترین دکلمه هامه 

خودمم نمیدونم چیـــــــــــ خلق کردم

لحظه اولی که ایده ی این دکلمه به ذهنم خورد فقط یه موسیقی بی کلام 15 دقیقه ای داشتمــ
اما الان  اگه دوس داشتین برین گوش بدین ببینین چه شده
خیــــــــــــــــــــلی دوسش دارم
یه سبک جدیده

در  واقع  توی این دکلمه 15 دقیقه زندگی  از لحظه های ناب زندگی هستش
 منــــ عاشق این لحظه هام ... همین لحظه هایی که توی دکلمه میشنفینش
و در اینجا من خودم خلقشون کردم
تمام وجود این دکلمــــــــــه از ذهن من سرچشمه گرفته ... فقط موسیقی بیکلامش از بیرون استفاده کردم

از مجموعه صداهای زیادی استفاده کردم که اون لحظه واقعی  که میخوام خلق شه
در نهایتـــ همه سعیمو کردم که 3 بعدی در بیاد
صداهای  سه بعدی رو برای اینکه به خوبی حسش کنید باید با هدفون گوش کنین

هدفون ها ، نه هنزفری .... تاکید میکنم با هدفون ... هدفون همونا هستن که یه پنبه نازک درب هر لاینشون دارن

اینم نمونه هدفون : البته مدل های مختلفی وجود داره




و البته اگه هدفون شما دوسیم داره بازم میتونید اونو وصل کنید به گوشی
فقط سیم سبز رنگ رو وصل کنید به گوشی حله


اگه با کامپیوتر گوش کنید که خاصیت 3 بعد کار از دستتون میره ولی بازم از هنزفری بهتره
اگه با هنزفری گوش بدین خاصیت 3 بعدی حفظ میشه اما کیفیت  صدا که تاثیر زیادی در واقع گرایانه بودن کار داره کاهش پیدا میکنه
اما اگه هنزفر مارک باشه مشکلی نداره و میتونه خوب باشه

پس گوش دادن بر حسب اولویت با :
1- هدفون
2- کامپیوتر
3-هنزفری

و نکته مهمـــــــــ اینکه چشمتون رو ببندین که کاملا وارد فضا بشین

دیــــــــــــــــــ هنه ... جاستین هم توی انتشار کاراش اینقد توصیه نمیکنه


نمیدونم نمیدونم گوش بدید و نظر بدین .. من خواهش میـــ کنم از کامنت خصوصی بشدت خود داری کنین
من توی هر پست 2 یا 3تا کامت عمومی دارم و بیشت 30 تا 40 کامنت خصوصی
من از لطف و محبت همه دوستان ممنونم ولی اینجا جای خصوصی صحبت کردن نیست .

آهان یه چیزی
توی این کار من  مثلا دارم با یک نفر صحبت میکنمـــــ و به شکلی صحبت میکنم که انگار واقعا اون شخص وجود  داره
این از نکات هنر این سبک جدیدمه



خیـــــــــــــلی روی این دکلمه کار کردم حدودا از یکی دوماه  ماه پیش کار استارت خورد
و گاه به گاه هروقت فرصت داشتم روش کار میکردم .
در کل  یا گوش ندین یا اگه گوش دادین کامل گوشش کنیـــــــــد

زمان کار 15 دقیقه هستش ... با دوتا کیفیت میذارم هر کدومو خواستین دانلود کنید .

بر روی آیکون آبی کلیک کنید شروع به دانلود میکنه





کیفیت 128
حجم : 14mb




کیفیت 256
حجم: 28mb



اگه کسی با لینک های بالا مشکل داشت میتونه
از لینک پایین استفاده کنه


کیفیت : 128





نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ http://fda74.mihanblog.com/

بدون تعارف خدمت شما عزیز عرض کنم که سایت خوب و قابل استفاده ای دارید.خوشحال میشیم به ماهم سربزنید
6516

++++++ دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

خخخخخخخخ
این ها رو مگه تو خواب ببینی
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ


خیلیــــــــــ جالبه اکثر مخاطبای وبلاگ من فضایی هستن همشون اسم های عجیب غریب دارن ... فک کنم شما اسمت " به اضافه " باشه ... چه اسم باحالی
واب دیدن هم میتونه به ادم حس خوب بده ... بعضی وقتا یه خواب از یه واقعیت قشنگ تر هستش .

نسیم چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ

ببین چقد جای نظرات گرانبهای من خالیه ......
خخخخ

آره واقعاااااااااااااااااااااااااااا تو پایه ثابت کوهستان عشق بودی جای نظرای تو و یه نفر دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد