کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

تحمل نداره نباشی ...

این چند روز خیلی فکر کردم که چی شد اینقدر رفتن پاشایی من متاثر کرده

اما واقعا جوابی واسش ندارم صدای اون منو جادو کرده .. آره واقعا گاهی یه صدا تو رو در انحصار خودش قرار میده

نه فقط صداش .. سلیقش در انتخاب ترانه ها ... حسش لحظه ی خوندن ... معمولی بودن گذشته زندگیش ... عین خیلیا با پول باباشون به اینجا نرسید ... تنظیم خاصی که از آهنگاش میکرد ... من توی همه خواننده ها با مرتضی و مازیار بیشتر همزاد پنداری میکردم اما مرتضی بیشتر خیلی بیشتر ... لحظه های زیادی بوده که گوش کنم اهنگای مرتضی رو و این اهنگ خیلی آسون منو با خودشون به دوس داشتنی ترین نقطه زندگی میبردن ... آهنگای جدیدش وقتی منتشر میشد منو هیجان زده میکرد اما دیگه ...

راستی اگه منم مردم شما به مناسبت اینکه دکلمر بودم واسم یه پست بذارین توی وبلاگتون  درسته من مثل مرتضی 40 ملیون طرفدار ندارم ولی مجموعا 10 تایی طرفدار دارم ... که خعلی دوسشون دارم   

راستی 10 منهای 40 ملیون میشه چند
مرتضی پاشایی

دوباره شب 2


دکلمه " دوباره شب " با توجه به نقد های خوبی که ازش شد دو باره بازخوانی کردم

و البته واسش تصویر گذاشتم

یوهوووووووووو خعلی دوسش دارم ... برای اینکه حس واقعیمو انتقال بدم صدا رو حدودای 3 شب بارخوانی کردم و حدودا یه روز روی میکسش کار کردم و شد اینی که میبینین

هایوووووووووووووووووو

Happy my birthday


یوهوووووووووووووو تولدم مبارک

تولد امسالم متفاوت تر از همیشه هستش




اگه گفتیــــــــن چرا ؟

چونکه به مناسبت تولدم یه دکلمه خودندم ... اونم با سبکی جدید

نام اثر : boy of autumn

متن اثر : از خودمه

کلیپ تصویری هم 60 درصدشو خودم ساختم از تصاویر بینظیر پاییز

صدای اثر هم که صدای خودمه

اون نوازنده هم که داخله کلیپه نوازنده اصلی موسیقی کاره ... اقای بنیامین .

امیدوارم که بپسندین ... خوشحال میشم دانلود کنید و گوش بدید همش 14 مگابایته


 


اینم لینک دانلودش




چی میشد ....؟


دور جدید اجراهای تلویزیونیمــــــ داره شروع میشه

هیچیــــ خواستمـــ بگمــ که یه کمی class گذاشته باشمـــ

والا کلاس گذاشتنــــ همــ داره ... هر کسی تصویرشون روی آنتن نمیره

از همه مهمتر هرکسی که تصویرش روی انتن رفتـــ ماندگار نمیشه به این آسونیا

اووووووه اصلا پسر به این خوبی گلی خوشتیپی خوشکلی و خوش اجرایی کدوم شبکه دیده

هیشکی ... به قول سیاوش من ندیدم ... تو ندیدی

البته اینا همه از مهر خداست

اسم برنامه هم " جاده جوانی " هستش

دوستان بی زحمت اگه تخته دورو برتون هست بزنین به تخته آهان اونوقت با دست نزنیناااااااااااااا ، کَلَتونو محکم بزنین تخته که اثرش بیشتر شه اگه تخته ندارید

 لطفا به نجاری های محل مرراجعه کنید .


.
.
خب از فاز اجرا در بیایم ...

بریم فاز دل  ...

اصلا ولش
.
راستیـــ ...

به دیدنم که میای برام گلاب بیار ...  که مزه مزه کنم نفس کشیدنتو