کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

یوهووووووو

این روزا بیشتر دوس دارم سکوت کنم

بعد یه هویی  ببینمش

کنارش بشینم

بدون اینکه حواسش باشه

یواشکـــــی نگاش کنم ...

به حدی که چشمام تموم شن

و بعدش

یه هویـــــــــــــــــــــــی

.... ادامشو  خودتون پایین نگاه کنین  ...






وبعدش تاااااااااااااااااااااااااااااااااا اونجا که جون دارم فراااااااار کنم


چون مطمینم دستش بهم برسه زنده نمیذاره منو


یوهـــــــــــــــــــوووووووووووو

عشق تو ...



اینم یه تریپ لوتی از خودم









عشق تـــــــــــــــو خوابـــــی بود و بـــــــس

نقش سرابــــــــــــی بود و 
بـــــــس

 
این آمـــــدن این رفتنــــــــم

رنجو عذابی بود و بسـ





عشق تو خوابی بود و بس

نقش سرابـــــــــــــی بود و بس

این آمــــــــــــــــــــدن این رفتنـــمــــــــ

رنجــــــــــــــو عـــذابـــــــــــــــی بــــــود و بس