کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...


آمدن بهار چـــــــــون آمدن لبخند بر روی چهره توست

با یک تفاوت قشنگـــ

 بهار که آمـــــــــــد دیــــر میرود

 اما لبخند های تو زود میروند ... آنقدر زود که نرفته هوایشان کنی





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

danceguy1
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

رقص شکلک شکلک


.
.
.
.
.
رقص پنگوئن شکلک ها
.
.
.
.
.
.
Funny Dancing Stickman emoticon (Dancing Emoticons)
.
.
.
.
.
.
dancegirl5
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یـــــــــــــــــــــوهـــــووووووووووووووووووووووووووو  نمونده به پایان صفحه 93 از کتاب زندگی ما چیزی برای من سال خوبی بود ... پر از اتفاقات پر فراز و نشیب ... روز های خوب و بد ... خدا رو شکــــــــــــــــــــر ... برای همه لحظه هاش ... چه بد ... چه خوبــ ...سال جدید رو دوست دارم ... نمیدونم چرا ... حس خوبی بهش دارمــ ... مطینم اتفاقای خوبی میفته اگه زنده باشمـــ ... پیشاپیش از خدا تشکر میکنم برای چیز هایی که قراره توی سال جدید به من بده ... با ارزوی بهترین ها برای بهترین های زندگیم ... اونا که خیلـــی دوسشون دارم












dancegirl5danceguy1dancegirl5


...........

....................................................................................

....................................................................................

....................................................................................

..................................................................


.............................







.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من میخوام برم









اشکال فنی

ببخشیـــــــد دوستان این چند روز بخش نظرات وبلاگم ایراد فنی داشت که فک کنم برطرفش کردم

نبــــــــــــــــودم چند روزی ...