کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

لباس پاییز



لحظه خرید لباس های پاییزی دقت کنید !


لباسایی بخرین با جیب هایی به اندازه دو دست ...


شاید همین پاییز عاشق شدید !



... ⓦⓗⓨ



     ツ

 

 ... ⓦⓗⓨ















هایــــــــــــــــــووووووووووووووووو ریکوردر صوتی new به دست آوردم


ازین پس دکلمه های من با سرعت و کیفیت بالاتری منتشر میشه 


به زودی دکلمه جدیدمــ منتشر میشه و از همهـــ مهمتر تشکر میکنم از دوستایی که دکلمه ی قبلمو گوش دادن و لطفشون به من ابراز کردن و نظرات سازنده خودشونو بیان کردن چرا که این نظرات سبب میشه من دکلمه های بعدی رو با اجرایی پر لایک تر به مرحله انتشار برسونم 


name این دکلمه جدیدو خیــــــــــــلی دوس دارم 


حالا بعد for you میگم 


آهان اینم بگم که ازین به بعد دکلمه هام با پیکچر خودم منتشر میشه ツ


هیچیـــــ دیگه من برمــــ ...