کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

پروااااااااااااز در بهــــــــــــــــــــــار

نگاهتــــــــــــــــــــ

تکرار مکــــــــــرر بـهــــــــــــــــــــــــــار استــــــ و

 خندهـ اتــــــــــــــــ

شکفتنـ غنچهـ هایـ محجبهـــــــــــــــ



یووووووووووووووووهووووووووووووووووو بهار 92 مبارررررررررررررررکـــــــــــ



این عید رو ما با خونواده به کرمان یزد رفتیم اینشکلی : که واقعا با اینکه از تاریخ دل خوشی ندارم اما هر لحظش واقعا با شگفتی های خاصی مواجه میشدم که خیلی واسم جالب  بود
خب با توجه به اینکه من علاقه وافری به خودم دارم و بیش از 1500 تا عکس گرفتم  الان چندتا از عکسا و مناطقی رو که رفتیم رو رو بلاگم میذارم




دوستان این باغ شازده هستش بین کرمان و بم هستش که واقعا یه جای فوق العادس و حتی پاتوق همسر شاه ایران "فره " بوده ... خیلی زیباست که پیشنهاد میکنم که یه بار به اونجا سر بزنید ... اینجا نون معروف کرمان رو هم میتونید به صورت داغو خوشمزه تهیه کنید




اینم باز باغ شازدس از نمایی دیگه




این هم مادر گرامی بنده که در منطقه ای نزدیکه یزد به نام چک چک هستش این منطقه دوستان جاییه که محل عبادگاه زرتشت های امروزی هستش ... حالا من عکس از داخل این عبادگاه عرفانی نگرفته اما واقعا بزرگترین جایگاه اهورا مزداست در داخل ایران و خیلی از لحاظ عرفانی خاص هستش

حالا عکسای زیادی از مناطق خاص این شهر ها گرفتم که توی پست های بعدی بازم میذارم ازشون و اون منطقه رو بهتون معرفی میکن

یوووووووووووهوووووووووووووو اینم یه عکس پرتره از خودم اوووه خدایا من خودشیفتگی مزمن دارم هه هه یووووووووووهووووووووووووووووووووو






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لــــــحظه های ســــکوتم؛

پـــــر هیاهـــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند

مــــــملو از آنــــــچـــه ...

باید بــــــــــگویم ...
و
نـــــــمی گـــــویم ...
نظرات 70 + ارسال نظر
نسیم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

سلوووووووووووم داداشی
عیدت مبارک
چه عکشای خوشتلی بود
ایشالا که دکلمه ات زودتر آماده بشه

مرررررررررررررسی
یوهوووووووووووووو دکلمه دومم دنباله یه موسیقی زیبا براش میگردم پیدا شه زودی میبرم رو آنتن ...

بهار محکوم به پاییز جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.ma2nafartanha.blogfa.com

ﺭﻭﺯی ﻣﻴــﺮﺳَﺪ
ﺑـــﯽ ﻫﻴــــﭻ ﺧَﺒـــَـــﺮی
ﺑــﺂ ﮐﻮﻟـــــﻪ ﺑــــﺂﺭ ﺗَﻨﻬـــﺂﻳﻴـَﻢ
ﺩَﺭ ﺟـــﺂﺩﻩ ﻫــﺂی ﺑـﯽ ﺍﻧﺘﻬــــﺂی ﺍﻳـﻦ ﺩﻧﻴــﺂی ﻋَﺠﻴـــــﺐ
ﺭﺁﻩ ﺧــــﻮﺁﻫﻢ ﺍﻓﺘـــــﺂﺩ
ﻣَـــﻦ ﮐـــﻪ ﻏَﺮﻳﺒـــــﻢ
ﭼـــﻪ ﻓَــــﺮﻗﯽ ﺩﺁﺭﺩ ﮐﺠـــــﺂی ﺍﻳـــﻦ ﺩﻧﻴــــــﺂ ﺑـﺂﺷــــﻢ
ﻫﻤــﻪ ﺟــــﺂی ﺟﻬــــﺂﻥ ﺗﻨﻬـــــﺂﻳﯽ ﺑــــﺂ ﻣَـــﻦ ﺍﺳﺖ
برای تبادل لینک هستی؟؟

سلام آقا امید ... خوشحال میشم

زینب شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ

سلامن علیکم !!

چکمه های من پای شما چیکار می کنه ؟
یادم نمیاد داده باشمش به تو !!

آخی...چک چک ! ما هم امسال اردکان و میبد بودیم..! ولی پارسال که چک چک رو دیدیم واقعا جالب بود..! هرچند از یه سری چیزاش خوشم نیومد...
و بخوام راستشو بگم اگه تا قبلش یه ذره احترام برای زردتشتیا قائل بودم از بین رفت...یکی با دیدن چک چک و یه سری اتفاقاتی که افتاد و یه سری هم با دیدن اون معبدشون بود اگه اشتب نکنم تو خود یزد و حرفای عجبی غریبی که مغشون می زد !! یعنی تو فک کن یه سری سوالا رو نمی تونست اصن جواب بده..می گفت برین کتابمونو بخونین !
خو پَ اگه می خواستیم کتاب بخونیم به مغ چه نیازی بود ؟!

خودشیفته که منم خودشیفته ام !! ولی موضوع اینه که تو اعتماد به سقفم داری من ندارم !

اتفاقا اونروز چکمه هامو بردن پس تو بردیشون هااااااااااااااااااااااااااااا
زوووووووووووووووود باش پسشوووووووووووون بیاااااااااااااار
هه هه
یوووهوووو چک چک واقعا با توصیفایی که تو منیکنی بازم یه جورایی عرفانی بوووووووود ... نمیدونم چرا اینقده اونجا رو دوس داشتم
هه هه اعتماد به سقفو بامزه اومدی
مررررررررررررررررررسی که اومدی اما
آدرس وبلاگو
واقعا

یه عالـــــم آرزوـــــ شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.eshgheavalam.blogsky.com

ما هم یزد بودیم...البته دو روز...خیلی خوجچله...
راستی عیدتم مبارک...

مرررررررررررررررررررررررسی ... وای خدا من تو یزد یه رستوران معروف سنتی پیدا کردم که وقتی میری توش مثه اینه واقعا وارد تاریخ میشی
یوهووووووووو خیلی خوشحالم که پیداش کردم چون دیگه هر بار برم اونجا پاتوقمه ایشاالله

سمیه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام سام عزیز
وبلاگ زیبایی داری
انشالله که همیشه دلت شاد و دور از غم باشه
تبادل لینکت کردم عزیز

مررررررررررررررررسی
منم میلینکم

سمیه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام اهنگ وببلاگت خیلی خشگله
میشه لطف کنی بگی کی خونده و کدشو بدی بزارم تو وبلاگم

مرررررسی که در مورد آهنگ وبلاگم نظر دادی . چون آهنگشو خیلی دوس دارم . این بابک جهان بخشه ... بعدش خودم ساختمش اما کدشو واست میفرستم

یهدا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ http://2863.blogfa.com/

سلام داشی گلم ببخش که نتونستم زود جوابتو بدم اخه مسافرت بودم تازه رسیدم مرسی که سر زدی راستی چه پست های قشنگی گذاشتی.راستی سیزده کجا میخواین برین .

یوووووووووهووووووووووو مررررررررررررررررررسی
سیزده
والا دوس داشتم با خونه داییم بریم اما ظاهرا کنسل شد
دیگه هر جا بریم فرقی نداره

زینب دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

مامانم تازه عکستو دیده ! میگه این سامه ؟

مامانت خوشگله ها ! بزنم به تخته از طرف من عرض ادب بکنین خدمتشون

Happy new year SAM's mom ! I wish you a year full of happiness !

راستی یه سوال ! شما چنتا بچه این ؟


راستی عید قدیمیت مبارک ! نیدونم تو اون یکی کامنتم نوشتم یا نه ؟! امیدوارم سال خوبی برای خودت و خانواده ی عزیزت باشه !

جواب مامیم :
my dear ,how ever i don,t know you ,but based on my son,s speech you are polite and smart girl ,and i,m happy that i see still there are people who are honest and have healthy communication with others happy new year pretty girl

جواب خودم : الان اینجا چه خبره شما دو نفر دارین چی میگین خو فارسی رو پاس بداریم تا منم بفهمم شما چی میگین

یوووووهووووو ما دوتا هستیم یکی منم یکی داشیمه که سه سال بزرگتره
اما خب تو این مسافرت باهامون نیومد ... نخو همراه دوستاش بود
... مررررررررررررررسی منم سال خوبی رو برای خودت و مادر گرامت و خونوادت آرزو میکنم مرسی که زودی سر زدی

زهرا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://2869.blogfa.com/

سلام داداش خوبی وبت عالیه در ضمن عکس های قشنگی گرفتی حرف نداره

مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییی

یهدا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://2863.blogfa.com/

بازم سلام سامی جون راستی من نتونستم برم پیست اخه منو یسنا همش تو بازار بودیم ا صلا"وقت نکردیم بریم ولی داداش من و داداشی یسنا رفتن . تازه الان هم دارم از ناراحتی این که چرا نتونستم برم داره گریم می گیره.

آخ آخ حیف کردین ... اشکال نداره ایشااله سفر بعدی

زینب دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

اولا دماغت جییییز ! که منو مامانت خارجکی حرف می زنیم !!
دوما !! چی چی به مامانت گفتی راجع به من ؟ اعتراف کن !!

ما فارسی میگیم که فارسیو پاس بداریم :: ممنونم شما و آقا سام !! () خیلی خیلی بهم لطف دارین..!

سوما : چقدر خوبه مامانت اینجا رو می خونه ها !! منم مامانم الان بالا سرم بود ! بعدم بابام اضافه شدن !


بیا آدرسمو گذاشتم !!

نگو کفشاتو دزدین!! چون کفشای منم دزدیدن !! مامااااااااااان !
من که برگشتم رفتم کفش خریدم ! اونم دو نیم برابر اون یکی پول دادم ! گرووون بود !

نه چک چک خیلی قشنگ بود...اما خوب میدونی جاش نیست گفتن این حرفا..ولی یه چیزایی ازشون شنیدم و دیدم..وای ! بی خیالش..! یادم میاد موهای تنم سیخ می شه !

من عرفانیتی توی اون معبدشون ندیدم ! خو چیکار کنم دیگه !! ندیدم !

از غصه شما منم فردا میرم آلمانی یاد میگیرم تا هی شما نفهمین من هی چی میگم
یوووهوووو راستی تو کرمان یه دوس پسره آلمانی پیدا کردم به لطف انگلیسی گفتن مامیم
هه هه راجع به تو ؟ من ؟
هه هه نخو مامانم بخشایی رو که مربوط به اون میشه میخونه
مثلا بخش انگلیسیی که تو گفتی
هی هی من هنوز کفش نخریدم برهنه قدم میزنم تو خیابون میخوام بشه مد
خب یادت باشه گذشته پدران تو توی گذشته زردتشت بودن
و از همه مهمتر چیزی رو که من یادش گرفتم اینکه زرتشت ها هیچوقت به آتش سجده نکردن و فقط اونو مقدس میدونستن .

سمیه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام
من از دیزاین وبلاگت خیلی خوشم میاد
واردش که میشی میگی لبخند بزن لبخند رو یادم میاره کدشو میخوام اگه میشه لطف کن بده
اووووو اینقدر این کارو کردم تنظیمات وبلاگم شد شیتانبلاخش بوخش خیلی پسو پیش شده بود منم ولش کردم

سادستااااااااااااااا

کوه یخی (علی) چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

یوهووووووووووووو
سلام به سام خودمممممممممممم
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ایول بازم مثل همه آپ های قبلیت گل کاشتی مخصوصا این عکس هاتتتتتتتتتت گه واقعا قشنگ افتادی

خودکارم را از ابر پر میکنم و برایش از باران مینویسممممممم
یعنی اینو خوندم فوق العاد بوددددددددددد

کاش نه کوچه تمام میشد نه باران......
20 بود عالی
واقعا شاعر خوبی هستییییییییییییییییییییی
بازم سورپرایز شدیم

ولی همچنان منتظر دکلمتیم پسر

دوست دارم خیلی
زیاددددددددد

سیزده بدرتم مبارکاااااااااا باشه

فداااااااااااااااااااااات علی جوووووووووون
علی جون ببخشی خلاصه سانسور کردم جهت ایجاد نشده شبهه
هه هه سی خبل علی جوووووووون ؟ بابا ما ارادت ویژه داریم خدمت تو و نظرای قشنگت
مرسی علی جون چشمات قشنگ میبینه
والا علی یه جورایی ازین روزا میرم ضبط

زینب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

من مامانم همه رو می خونه !!

نخریدی ؟ خوب دیگه بذار زمستون و پاییز سال دیگه..فقط ممکنه 4 برابر بشه !

هرچند من خوشحالم که اون موقع که ادیداس خریدم مامان نذاشت اکو بخرم و گفت گرونه...ولی این سری رفتن و دو نیم برابر اون حتی بیشتر پول دادن و اینو خریدن..ولی دلم نمی سوزه که اونی که دزید یارو اکو بوده !

حالام قراره کفشامو هرجا می رم از گردنم آویزون کنم !!

دوست آلمانی ؟ واقعا ؟ خوش به حالت .. من با اینکه زبانم خوبه خیلی کم پیش اومده با توریستا حرف بزنم..یعنی حتی بابامم که دیگه دو تا زبان بلدن هم حاضر به حرف زدن نیستن..مگر اینکه طرف بخواد بحرفه...یه بارم من حرف زدم البته توریستا جلومو گرفتن !
وای خوابمم میومد..سام انقده سوتی دادم که به عمرم تو فارسی هم اینطوری سوتی نداده بودم !

درباره زرتشتیا..خوب آره اینم یه دین بوده..حرف من برای الانه..! انقدر تحریف شده و چندش شده که حد نداره ! من برای اون دین اصلی احترام قائلم ولی برای الانش نه..! متاسفانه بعضیام فقط الانشو می بینن..!


راستی...! دانشگاهو چیکار کردی ؟ رفتی فراگیر ؟ من که مامانم این همه پوستمونو کند آخرشم درنیومد ! البته دیر شروع کردن..! من واقعا به این پشتکار مامانم حسودیم می شه !


دکلمه اولتو یادم رفته..حیف نتم الان داغونه نمی شه دانش کنم ببینم چجوری بود...فقط یادمه سر حال صدات بحث بود ! یادش بخیر..!

من کامنتام طولانیه..! ببخشید !

نه دیگه الان پا برهنه مده
خب ما کلا دوست داشتیم هر توریستی رو میبینیم هر چند کوتاه یه ذهنیت خوبو از مردم ایران تو ذهنش ثبت کنیم ... و واقعا هم تو این مورد موفق بودیم به نوبه خودمون
یوهووووووووووووووووووووووووووو دانشگاه رشته ام بی ای تو فراگیر همدان قبووووول شدم هوووووووووووووراااااااااا
باریکلا ب پشتکار مامانت ... زنده باد مامانت ... خب خودت امشالو تلاش کن میتوننننننیییییی
یوهوووو دکلمه دوممو باز دارم آماده میکنم ... امیدوارم خوب در بیاد
مرررررررررررررررررررررسی که کامنتات طووووولانیه خب من خیلی خوشحال میشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

بازم سلوم سامی ببخش که هی وقتتو میگیرم میخواستم بگم که واسه قالبم یه مشکلی پیش او مده اگه اجازه بدی از قالبت کپی کنم.

شمااااااااااااااا ؟

نیلو پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ http://niloonevesht.blogfa.com

قشنگ بودن :)

رابین پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

یه زرشک طلایی به گوشیت میدم


زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://2869.blogfa.com/

سلام داداش خوبی اپم بیا

باشه همی الان سر میزنم

مریم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ http://eshgheman-76.blogfa.com

تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی

خیلی خیلی خیل قشنگ بود مرررررررررررسیییییییی

یسنا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ http://3044band.blogfa.com/

سلام سام خوبی ؟راستی شما ذرتشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟
هه هه نه ما مسلمان هستیم ولی خب همه باید به اصالتمون احترام بذاریم ... ایرانیا زرتشت بودن دیگه

مادوتا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://ma2taashegheham.blogfa.com/

شک نکن
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش


این پیام مال من نیستا
---------------------------------
وای که چه بابای خوشگل و خوشتیپی دارم...قربونش برم.

هه هه سلام محسن جوووووووووون والا تا به قسمش رسیدم دیگه نخووووندمش ...
مرررررررررررررررسی

fatima شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.fatimaaa-o.blogfa.com

mar30 k sar zadi bazam biya

زهرا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://2869.blogfa.com/

سلاممم داداش گلم خوبی مرسی

یووووووووووووووهوووووووووووووووووو مرسی ی ی ی ی

fatima یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.fatimaaa-o.blogfa.com

pas bad shode nadidi chon aslash akse bod sam ba fair fax boro mitone babine

آره

دلتنگ از یاد رفته یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
شما میل هاتونو(صندوق وبلاگو) چک میکنید؟؟؟؟؟
پرسیده بودم دکلمه ی دومتون چی شد؟؟؟
منتظرش میباشیمممم!
با تشکر فراوان

آخ ببخشید اگه نظراتو دیر پاسخ دام . دکلمه تا 10 روز دیگه آماه میشه . ممنونم ازتون آخه واقع اون موسیقی بیکلامیو ک میخواستم تا دیروز پید نکردم اما امروز پیداش کردم یوهووووووو

شنگول دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://shinstar22.blogfa.com

سلام برسام عزیز بابا ایندفعه هم دیرآپ کردی سال نو مبارک سالی پر از موفقیت وشادکامی برای خودت وخانوادت آرزو دارم عکسهای قشنگی گرفتی ومیبینم که رمز م دادی به پست قبلیت پس من چی منم رمزو میخوام یالا باید بدی فضولیم گل کرده بیا تو وبم

تنکیو شنگیوووووووووو
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی شنگوووووووووول
بخدا دوس دارم زود آپ کنم اما برنامه ریزی های روزانم خیلی پره و راحت نمیتونم آپ کردنو جا بدم توش
اون پسته هیشی نی یه فایل قرار بود بدم به یکی ازین دوستان که ایمیل نداشت منم مجبور شدم اینشکلی نشونت بدم

مریم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.eshgheman-76.blogfa.com

حالا آپم میکنم...

یهدا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://2863.blogfa.com

سلام سامی جوووووووووووون داشی خوووووووووووفی ببخش که دیر جوابت دادم اخه نت قطع شده بود راستی شنبه هم می خواستم واسه دوستم شبنم خانم تو یه تصادف خطرناک جون سالم به در بر ده منم که از خوشحالی میخواستم یه جشن بگیرم که نت قطع شده بود نتونستم.راستی الان دارم از تو مدرسه بهت نظر می دم بیشتر نمی تونم بحرفم. راستی چندا فرزندین. چندمی هستی.خواهرم داری

یوووووووووووووووهووووووووووو سلام ببخشی دیر جواب دادم
دوتا پسر کلا که من کوچیکم عزیز دردوووونه
بله
آهان پس واس دوستت بود . خدا رو شکر واسه سلامتیش
ببخشی دیر نظرو تایید کردم

مریم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://eshgheman-76.blogfa.com

آپم کردم
گفتی آپ کن آپ کردم
میایا نیومدی خودت میدونی

اووووووووووووووووووووووووومددددددددددددددددم

فاطمه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://manism.blogsky.com/

نوشته هات یه جورایی به آدم انرژی میده .. رمز پست بالا رو به منم بده دوست جون

مرررررررررررررررررررررررررررررسی تو لطف داریبه نوشته هام . میدونی آخه دنیا از یه انرژی بی نهایت ساخته شده و ما آدما هر چقدر که اختیار کنیم میتونیم ازین انرژی لامتناهی دریافت کنیم

fatima سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.fatimaaa-o.blogfa.com

_________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██_________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██_______ آپم - زود بیا _____██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████

میثم... چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.hackerengineer.blogfa.com

اپم _________________$$$$___$$$$
_خوشحال__________$$$$$$$_$$$$$$
__میشم____$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_سر__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
بزنی$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$_______اپم_______$$$$$$$$$$
__$$$____خوشحال_______$$$$$$$$$
$________میشم_________$$$$$$$$$
$________سر__________$$$$$$$$$$
$_________بزنی_______$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

فاطمه{گل دختر} پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://tobagalkhoda.blogfa .com

جــایی خـوندم جـالب بـود برام:
خــانـــــوم شــماره بـدم؟؟؟
خــانـوم خــوشـگِله برسونمت؟؟؟
خـوشـگـلـه چـن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟
ایـنها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید!بیچــاره اصــلا" اهل این حرفـــــها نبود...این قضیه به شـــدت آزارش می داد تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود وبه محـــل زندگیش بازگردد.به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت شـاید می خواست گـــلــه کند از وضعیت آن شهرِ لعنتی دخترک وارد حیاط امامزاده شد...خسته... انگار فقط آمده بود گریه کند...دردش گفتنی نبود....!!! رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد...وارد حرم شد و کنار ضریح نشست.زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خـدایـا کـمکـم کـن...چـند ساعـت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد...خانوم!خانوم! پاشو سر راه نـشـسـتـی!!! مردم می خوان زیارت کنن!!!دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت ۸ خود رابه خوابگاه برساند...به سرعت از آنجا خارج شد...وارد شــــهر شد...امــــا...امــا انگار چیزی شده بود...دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..!انگار نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد!!!احساس امنیت کرد...با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب شده باشه!!! فکر کرد شاید اشتباه میکند!!! اما اینطور نبود!یک لحظه به خود آمد...دید چـــادر امامــزاده را سر جـــایــش نگذاشته...!!!سلام وبتون بسیارزیباس خوشحال میشم به وب منم یه سربزنین نظریادتون نرهاااا

واقعا فوق العاده بود مرررررررررررررررسی

saghi جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام مرسی که به وبلاگم سر میزنی گاهیی
از قالبم فک کنم تعجب کردی. هلهلکی گذاشتم


باشه خو حالا

لیلی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://zar2.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
می‌خواهم دوباره به دنیا بیایم

بیرون در، تو منتظرم بوده باشی

و بی‌آنکه کسی بفهمد

جای بیداری و خواب را

به رسم خودمان درآریم

چه بود بیداری

که زندگی‌اش نام کرده بودند.

راستی رمز پست آخر بهم میدی ؟؟/

باور کن این پسته هیشی توووووش نیییییییییییس یه فایل مدیریتی یکی از بچه هاس
هووووووووووو مرررررررررررررررررسی که اومدیییییییییی

بهار شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

من خیلی دوست دارم برم کرمان و ببینم .

ما دوست زرتشتی داریم ، آدمای فوق العاده خوبین. نمی دونم زینب چی دیده ازشون که این طوری می گه!
زبانشونم خیلی جالبه :) البته بیشترشون اصالتا یزدین پس طبیعتا باید تو یزد همچین جاهایی باشه .
تو جاهای دیگه ام عبادت گاه دارن ولی فقط برای خودشونه و بازدید ازش برای عموم مردم آزاد نیست.
دوست دارم یزدم برم .

بهاااااااااااااااااااار میگم تو کجاها دیگه دوس نداری برییییییییی
هه هه شوخیدم آره خدایی منم اول فک میکردم مسخرن اما الان فهمیدم یه تجربه متفاوت گردشگریه

زهرا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ http://2869.blogfa.com/

دل از غم فاطمه توان دارد، نه

و ز تربتِ او کسی نشان دارد، نه

آن تربتِ گمگشته به بَر، زوّاری

جز مهدی صاحب الزمان دارد، نه

امیرحسین و یسنا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://http://3044band.blogfa.com/

وبلاگ بهشت ما از دوستان استقلالی و لنگی دعوت به عمل میاورد تا در سری مسابقات کل کل سرخ آبی شرکت کنن.

شروع مسابقات از چهارشنبه.

زمان مسابقه : چهار شنبه 28فروردین پنج شنبه فروردین 29 و جمعه 30 فروردین ساعات 8 شب و 3 بعد ازظهر

محل برگزاری مسابقات: مهمانسرای دوستان در وبلاگ "بهشت ما "

زنده باد استقلال

زنده باد پیرووووووووووووووووزی

آنیتـــــــــــــا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://fath87.blogfa.com


hiiii

سلام آنیتا ... اومدم تو ولاگت دیووونه شدم چند ساعت تو تیمارستان خوابوندنم تازه مرخص شدم

کوه یخی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سام؟ما پسورد نداریم

فدای اون مهلبونیت علی جون این پست به اصرار گیرنده مسدود شده باور کن

ویدا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://eshgheman-76.blogfa.com

خب حالا تو ب بزرگی خودت ببخش آقا سام
میسی ک اومدی

زهرا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://2869.blogfa.com/

سلام خوبی بخاطر قالبش است

فاطیما پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.fatimaaa-o.blogfa.com

سام میدونم پسره براهمین نوشتم
دیگه
چراتعجب میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه{گل دختر} پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://tobagalkhoda.blogfa .com

درسم مهم تراز وضع اقتصادیه اقا

بهار جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

سام!
هیچ جا مسخره نیست:/
همه جا ارزش دیدن داره

اره والا موافقم

بهانه... شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://bahanehaye-man70.blogfa.com

آی سلام باز من جا موندم ...

خوبی داداش؟؟؟؟؟؟؟نیه ست برا...

یه چه بی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همیشه و خوشی وسفر..................


مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

نیلو یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://niloonevesht.blogfa.com

یعنی موقع امتحاناته که نیستی؟

آره

میکروب صورتی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com/

سلام

سلاااااااااااااااااااام میکروب چیطوری نیستییییییییییییی

یهدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@
.........................................
..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

آنیتـــــــــــــا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://fath87.blogfa.com


تـو فـک نکـنی بهـتره عـزیزم
اووووووووو معـذرت

هه هه

shangoooool چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://shinstar22.blogfa.com

سلام حالا من دیر میکنم یاتو آقای سام!!!!!من آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی

هه هه خوبله دیگه

فاطمه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://happybrithday-poya17.blogfa.com/

سلام عزیزم!


ممنون میشم اگه برای تولد

تنها بهانه زندگیم یه تبریک کوچولو بذاری .....

اووووووووه خیلی دیر این پیامو دیدم

کوه یخی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام مهربون
رفتیم تو برج 2 سال جدید اما دکلمت همچنان ....
بیادتیم رفیق با مرام

بخدا گیره شعرشم علی جون . اوم موسیقی بی کلام خودت مشکلی موسیقیمو حل کرد

دلتنگ از یاد رفته شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

پس کی دیگه اون دکلمه آماده میشه آقای سام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام

من تا قبل از 20 اردیبهشت آمادش میکنم . قوله قول . مرسی یییییییییییییی

یهدا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://2863.blogfa.com/

سلام داشی خوفی عزیز کجایی نیستی سر نمیزنی نکنه ...
قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم که ببخش.
میخوای تو وبلاگم بزرگ بنویسم که منو ببخشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دادبزنم؟؟بخشششششششششششششششششش
می بخشی؟

باشه پس همین الان میام

یسنا ویلدا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ http://3991.blogfa.com

سلام خوبی وبت عالیه اگه خواستی به ما هم سر بزن.
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

یوهوووووووووووووووو باشته

شمع دل افروز یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://nastaran9160.blogfa.com

سالها بعد، یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی اما،
آرزوی من برای خوشبختی تو، تو را درخواهد یافت و در بر خواهد گرفت
و احساس خواهی کرد اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تر
و نخواهی دانست که چرا…

خیلی زیبا بوووووووووووود خیلی

دلتنگ از یاد رفته پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

آقا فردا20اردیبهشته ها!!!!!!!!!!!!!
[شکلک آدم طلبکار]

آخ یعنی بدقول ترین آدم این دنیا منم

یهدا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ http://2863.blogfa.com/

سلام سامی جون خوبی عزیز خیلی ممنون که بخشیىی قول میىم که تکرار نشه

حالا ایشکال نداره

فری شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://venoos-star.blogfa.com

ناامیــב ﮯ همان امیــב است...
فقــــط بوـﮯ نا میگیرב...
از بســــ که میمانــــב ته בل...!!
.
.
سلامک به داداش سام گل خودم ... خوبی ؟؟؟ سراغی از آبجی نمیگیری دیگه !!!!!!!!!!!!!
.
تابعد

یوهووووووووووووووو الان میاااااااااااااااام

نسیم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

راستی
جدیدا بی وفا شدی به ما سر نمیزنی

چیه چهارتا عکس گذاشتی فک کردی کلاست رفته بالا
تحویل نمیگیری!!!!!!

کسی ازت تعریف کنه باید اینکارو بکنی ؟؟
آیا کار خوبی است ؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا دیگه رمز میذاری!!!!!!!!1
بدو رمزو رد کن بیاد
زووووووووووووود
که اعصاب مصاب ندارم

نه به خداااااااااااااااا عکس چی
این چند روزه که اجرای گروهی داشتم کلی وقتمو پر کرد بخدا

نسیم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

آرامش در زندگی بهترین چیزه
به زندگی فک کن
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک !
به گور سیاه!!!!!!
به تو چه !
به من چه!
من اعصاب ندارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


هه هه یوهوووووووووووووووووووو

دلتنگ از یاد رفته چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام
حالا دیگه فقط دعا میکنم حالتون خوب باشه...


نه خووووووووووووووووووووووبم فقط این چند روز یه اجرای گروهی داشتم کلی وقتمو پر کرده بود

تار چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام خوبم خوبی خوبم خوبی خوبم

تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ر
هه هه نه درستش اینه :
خوبم خوبی خوبی خوبم
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی که نظر دادی
ی
ی
ی
ی
ی
اگه بدونی نظرتو دیدم چقد خوشحال شدم ... اگه بدوووووونی ی ی ی

دلتنگ از یاد رفته یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

موافقم! بد قول هستیناما اشکالی نداره هرکی نه من دیگه عادت دارم..
دیروز تولدم بود اما اونو ندیدم
برای از دست دادنش متاسف نیستم(کاملا جدی و بدون کینه)
هر روز خوشحال تر و سر حال تر از دیروز
دینگ دینگ!
احساس سبکی میکنم انگار شدم مثل 1پر(پ مفتوحه،لطفا مضموم نخونین که مدیونم میشینااااااااااا)
سلام نکردم چون مدت هاست جواب سلام نمیبینم!

سلااام . خیلی خوشحال شدم که گفتی واسه از دست دادنش متاسف نیست ... آره نباید هم تاسف بخوری اگه شایسته تو بود مطمئن باش نمیرفت ...
یوهوووووووووووووووووو عالیه ه هه ه ه ه ه ه ه هه ه

تار پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

یعنی همیشه نظر بدم mrسام

آر ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

دریا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://heeeart.blogfa.com

وب قشنگی داری
و مطالب قشنگ تر
دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم
یادت نره نظر بدیا

مرسی حتما میام .... یوهوووووووووووو

دلتنگ از یاد رفته جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
آقای سام! قهری؟
چرا نظرامو تایید نمیکنی؟

ببینید تایید شدن و نشدن نظراتم مهم نیست
ینی هست ولی به خاطر چیز دیگه ای مهمه
این که نکنه شما از دست من ناراحتید؟
اگه خواستم آدرس وبلاگمو فقط خودت داشته باشی به یه سری دلایله که نمیتونم توضیح بدم
باور کنید قصد ناراحت کردنتونو نداشتم
یه سری اتفاقات افتاد واسه وبلاگم که دوست ندارم تکرار بشه
برای همینم فقط به کسایی که بهشون اعتماد دارم آدرس و رمزا رو میدم
اتفاقا قبل از اینکه بپرسید هم قصد داشتم بهتون آدرسو بدم اما دیدم شما گرفتارتر ازونی هستید که وقت خوندن نوشته های منو داشته باشید نمیخواستم توی رودربایستی بمونید و بهم سر بزنید
حالا امیدوارم توضیحاتم به اندازه کافی روشنگر باشه تا بهم بگید که دیگه از دستم ناراحت نمیباشید
ناراحتید آیااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناراحت نباشید لطفاااااااااااااااااااا
باور کنید فکر اینکه شما دچار سوءتفاهم شده باشید خیلی ناراحتم میکنه
لطفا جوابمو بدین
متشکرم

شرمنده بخدا الان اومدم تو وبلاک کلی توضیح دادم

نگاه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ق.ظ

متوجه شدم متشکرم

هااااااااااان !!!

فاطمه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.sokuteraha.blogfa.com

من تو کف مفهوم این یوهو گفتنات موندم واقعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد